به گزارش آریاورزش، لوئیز فیلیپه فونتلس از رویای بدست آوردن مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ در ریودوژانیرو با تیم برزیل می‌گوید. اما او می‌داند این رویا تنها با تلاش سخت او و هم تیمی‌هایش بدست خواهد آمد. او که در فنرباغچه ترکیه، زاکسای لهستان و مودنای ایتالیا بازی کرده است در این تابستان نه تنها انتظار بازی‌های المپیک را می‌کشد بلکه به دنبال یک باشگاه جدید نیز هست.  در زیر مصاحبه این بازیکن برزیلی را می‌خوانید:

چقدر برنده شدن در لیگ جهانی امسال برای شما مهم است با توجه به اینکه با فاصله زمانی کمی بعد از آن بازی های المپیک آغاز می شود؟ هدف همیشه پیروزی است. البته این سری از مسابقات بسیار مهم است چراکه درسهای زیادی برای آینده می گیریم. البته ما همیشه برای بردن بازی می‌کنیم باوجود اینکه از آخرین باری که در رقابت‌های لیگ جهانی برنده شده‌ایم زمان زیادی نگذشته است.

کدام تیم میتواند رویای مدال طلا در ریو را برای برزیل از بین ببرد؟ من شش تیم را رقبای جدی مدال طلا می‌بینم، آمریکا، روسیه، فرانسه، ایتالیا، برزیل و لهستان. بنابراین، این تنها بین دو تیم نیست. خیلی از تیم‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند و همانند لیگ جهانی رقابت‌های سخت و نزدیکی را شاهد خواهیم بود. اما واقعا دوست دارم که در برابر رقیبان سرسخت به پیروزی برسیم. بازی‌های المپیک نمایش خوبی برای ورزشکاران است و ما می‌توانیم به بزرگترین هدف خود با گرفتن مدال طلا دست پیدا کنیم.Luiz-Felipe-Fonteles 2

آیا شما در ذهنتان تصویری از پیروزی و گرفتن مدال طلای المپیک در برابر تماشاچیان خود دارید؟ من واقعا در مورد آن خواب می‌بینم و روی قدرت ذهنی خود با تصور مسابقات و بدست آوردن مدال طلا در استادیوم ماراکانازینیو بهمراه طرفداران کار می‌کنم. از زمانی که بلیت‌ها فروخته شد این رویا می‌تواند حقیقت پیدا کند. این رویا خیلی دور نیست. ما نیز مانند پنج تیم دیگر، هر آنچه که داریم برای دست‌یابی به آن می‌گذاریم. با این حال فکر می‌کنم ما شایستگی کافی برای بردن مدال طلا به خانه را داریم.

شما از تیم فون‌ویک توباته برزیل جدا شدید و در حال حاضر آزاد هستید، برنامه شما برای فصل بعد چیست؟ هنوز با کسی قرارداد امضا نکرده‌ام و به دنبال آن هستم. امیدوار بودم که به تیم ریو که انتظار می‌رفت به سوپر لیگ بیاید ملحق شوم اما نشد. من مذاکرات طولانی با یک تیم از ایران دارم. پس فکر می‌کنم این فصل در خارج از کشور بازی کنم، شاید دوباره در اروپا یا ایران..Luiz-Felipe-Fonteles1