به گزارش آریاورزش ، جذاب ترین دیدار هفته دوم رقابت های لیگ جهانی ٢٠١۶ از ساعت ٢١:٣٠ به وقت ایران بین دو تیم شکست نخورده صربستان و برزیل برگزار میشود.

بازی رو در رو :

Prematch-brazil-serbia-2nd-week-A ⚫️تیم ملی برزیل از ٢٢ باری که مقابل صربستان در لیگ جهانی قرار گرفته ، در ١٨ بازی پیروز میدان بوده است. ⚫️ ١٨ درصد پیروزی های صربستان در لیگ جهانی والیبال مقابل برزیل بود ، که این مقدار نسبت به پیروزی های دیگر این تیم مقابل سایر تیم ها کمترین بوده است. ⚫️ این دو تیم سال گذشته چهار مرتبه در مرحله بین قاره ای به مصاف هم رفتند که برزیل سه بار و صربستان یکبار پیروز شده است. ⚫️ دو بازی اخیر این دو تیم به گیم پنجم یا همان تساوی شکن کشیده شده است که سهم هر کدام یک پیروزی بود. ⚫️ از نکات جالب توجه دیگر این است که شش بازی ابتدایی دو تیم صربستان و برزیل در تاریخ بازی های لیگ جهانی در ٣ ست به پایان رسیده است ، چهار پیروزی برای برزیل و دو پیروزی برای صربستان.

صربستان - پارتیزان‌ها

World-league-2016-brazil-serbia-2nd-week-2 🔴 اگر تیم ملی صربستان به عنوان میزبان هفته دوم در دیدار امشب مقابل برزیل برنده شود ، برای اولین بار از سال ٢٠١۴ توانسته چهار دیدار متوالی خود را شروع رقابت های لیگ جهانی پیروز باشد. 🔴 آنها تاکنون در سه دیدار ابتدایی خود در لیگ جهانی ٢٠١۶ پیروز بوده اند و بدون حتی یک ست باخته فعلا صدرنشین سطح یک رقابت ها هستند. اگر امشب نیز برزیل را از پیش رو بردارند میتوانند برای دومین بار از سال ١٩٩٧ رکورد چهار پیروزی متوالی ٣-٠ در تاریخ خود ثبت کنند. 🔴 الکساندر آتاناسیه‌ویچ با ١۶ امتیاز از آبشار بیشترین امتیاز را در دیدار مقابل لهستان کسب کرد.

برزیل - سلسائو

World-league-2016-brazil-serbia-2nd-week-4

🔵 اگر برزیل در دو بازی آینده خود پیروز شود، برای اولین بار از سال ٢٠١٣ پنج بازی متوالی را در لیگ حهانی پیروز شده است. 🔵 تیم ملی برزیل با پیروزی مقابل صربستان در دیدار امشب ، میتواند مانند سال گذشته در شروع بازی های لیگ جهانی، چهار پیروزی متوالی را برای خود ثبت کند. 🔵 تیم ملی برزیل در لیگ جهانی ٢٠١۵ اولین شکستش را در مرحله حذفی در یک دیدار نفس گیر با نتیجه ٣-٢ مقابل صربستان متحمل شد. 🔵 تیم ملی از شروع بازی های لیگ جهانی ٢٠١۶ شکست نخورده است و تنها یک ست مقابل آمریکا واگذار کردند. 🔵 والاس دیسوزا ( ١٨ امتیاز ) ، ریکاردو لوکارلی ( ١٧ امتیاز ) و ادر کاربونرا ( ١۶ امتیاز ) بیشترین امتیاز را برای برزیل در دیدار مقابل آمریکا کسب کردند. 🔵 پس از سوِتان سوکولوف بلغارستانی با ۵۶ امتیاز ، ریکاردو لوکارلی سانتوس دیسوزا با ۵٢ امتیاز بیشترین امتیاز را در سطح یک لیگ جهانی کسب کردند.