به گزارش آریاورزش، برناردو رزنده در کنفرانس خبری قبل از شروع هفته دوم لیگ جهانی گفت: صربستان نشان داده است که والیبال را در سطح بالا بازی می‌کند و در تمام جنبه‌های تکنیکی و تاکتیکی کیفیت خوبی داشته است. وی با بیان اینکه لیگ جهانی برای برزیل چالش خوبی خواهد بود، گفت: در این هفته از بازی‌ها باید در بالاترین سطح خود بازی کنیم. چالش خوبی برای ما خواهد بود و برای موفقیت نمی‌توانیم هیچ شانسی را از دست بدهیم.

wl-brazilia-argantin-2016-28

برونو رزنده در کنفرانس خبری قبل از شروع هفته دوم لیگ جهانی گفت: باعث افتخار است یکبار دیگر در صربستان بازی می کنیم. وی تصریح کرد: هر دو تیم برزیل و صربستان دو نوع مختلف از والیبال را بازی می کنند. چالش بسیار خوبی برای هر دو تیم است و باید با تمرین و بازی سخت هر روز از پس این بازی ها بر بیاییم. وی تاکید کرد: وظیفه راحتی نخواهد بود و امیدواریم در هفته دوم لیگ جهانی والیبال امتیاز خوبی کسب کنیم.

[su_animate type="bounceInDown"][su_animate][su_animate][su_animate type="fadeInLeft" duration="0" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب " close="no"]برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال[/su_animate]

bruno-rezende-brazil-best-volleyball-setter