به گزارش آریاورزش، اولی پکا اویانسیوو پشت خط زن تیم ملی فنلاند با عقد قراردادی یک ساله به عضویت تیم والیبال شهرداری ارومیه درآمد.

این بازیکن ۲۹ ساله فصل قبل در تیم باشگاهی کوکولان تیکه‌ریت فنلاند حضور داشت که به همراه این تیم قهرمان لیگ این کشور شد. اویانسیوو هم اکنون در ترکیب تیم ملی والیبال فنلاند در مسابقات لیگ جهانی که از امروز پنج شنبه ۲۷ خرداد آغاز می شود، حضور دارد.

Olli-Pekka Ojansivu 2 چند روز پیش مجتبی میرزاجانپور دریافت کننده قدرتی ملی والیبال ایران نیز با عقد قراردادی یک ساله به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست. میرزاجانپور بازیکن فصل گذشته تیم والیبال پیکان تهران بود و هم اکنون جهت شرکت در رقابتهای لیگ جهانی در برزیل حضور دارد. امسال مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه پس از جدایی میلاد عبادی پور اقدام به عقد قرارداد با مجتبی میرزاجانپور و فرهاد نظری افشار در پست دریافت کننده قدرتی کردند. علیرضا طلوع کیان، مربی و آنالیزور تیم ملی والیبال جوانان ایران که سابقه حضور در کادر فنی تیم های کاله آمل، پیکان تهران و متین صالحین ورامین را در کارنامه دارد، برای فصل جدید به همراه ساسان خداپرست، دستیار یوبومیر تراویسا سرمربی تیم شهرداری ارومیه خواهد بود.

تصاویر مسابقه نوجوانان ایران و نوجوانان ایتالیا در مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان جهان

همچنین پرویز پزشکی پاسور فصل گذشته تیم متین صالحین ورامین و مرتضی شریفی ملی پوش نوجوانان ارومیه ای نیز پس از توافق با باشگاه شهرداری ارومیه قراردادی یکساله با این تیم امضا کردند. عبدالرضا علیزاده لیبروی سابق تیم ملی نیز با تمدید قرارداد خود یک فصل دیگر در تیم شهرداری ارومیه باقی ماند. پس از روی کار آمدن یوبومیر تراویسا به عنوان سرمربی خارجی تیم والیبال شهرداری ارومیه، پسرش دراگان تراویسای ۲۹ ساله پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا نیز با امضای قراردادی به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست. آندره توزی مربی بدنساز سابق تیم ملی والیبال ایتالیا نیز برای حضور در لیگ برتر ایران با امضای قراردادی به تیم شهرداری ارومیه ملحق شده است. حامد رضایی و جواد محمدی نژاد بازیکنان سرعتی زن بومی ارومیه ای نیز برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه شهرداری ارومیه تمدید کردند.

saipa-urmia-10

ترکیب تیم والیبال شهرداری ارومیه با نظر یوبومیر تراویسا سرمربی این تیم در حال تکمیل شدن است تا از اوایل تیر ماه تمرینات آمادگی با نفرات مشخص شده به صورت جدی برای حضوری پر قدرت در رقابت های لیگ برتر فصل ۹۵ آغاز شود. پیش از این نیز تمدید قرارداد آرمین تشکری سرعتی زن ملی و تیم والیبال شهرداری ارومیه با این باشگاه اعلام شده بود. شهر ارومیه با ۵۵ سال قدمت در رشته والیبال و داشتن ۲۲ مربی بین المللی، به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال ۱۳۵۰ هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب کاپ طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند. تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته با هدایت جهانگیر سیدعباسی بدون انجام دیدار رده بندی، مقام سوم مشترک لیگ برتر ایران را به همراه تیم ثامن الحجج مشهد به دست آورد.

[su_animate][su_animate][su_animate][su_animate type="fadeInLeft" duration="0" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب " close="no"]برگرفته از ایرنا[/su_animate]

گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی