دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، بازی کانادا و چین اولین بازی از دو بازی بسیار جالب روز آخر رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ می باشد. هر دو تیم برای ماندن در لیست راه یافتگان احتمالی به المپیک و کسب آخرین بلیط باقیمانده، باید در این مسابقه به پیروزی برسند. اگرچه برای تیم چین، این پیروزی باید در کمتر از پنج ست اتفاق بیفتد. در هر صورت پس از اتمام این بازی، هر دو تیم باید منتظر نتیجه بازی استرالیا بمانند تا آخرین مسافر ریو مشخص گردد.تصویر زیر به صورت بهتری این شرایط را برای شما توضیح می‌دهد.

رو در رو

china-canada-pre-match

⚫️ در آخرین دیدار این دو تیم در رقابت های انتخابی المپیک در سال ۲۰۰۴، چین توانست با نتیجه ۳-۰ کانادا را با شکست روبرو کند. ⚫️ چین و کانادا در المپیک ۱۹۸۴ با یکدیگر روبرو شدند که کانادا در سه ست متوالی موفق به شکست چین شد. ⚫️ تازه ترین تقابل میان این دو تیم به قهرمانی جهان ۲۰۱۴ باز می گردد که کانادا با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

کانادا - مردان دریای شمال

[caption id="attachment_80177" align="aligncenter" width="900"]تیم ملی والیبال کانادا تیم ملی والیبال کانادا[/caption]

🔵 کانادا، استرالیا و چین برای کسب آخرین بلیط باقیمانده المپیک ریو در آخرین روز رقابت های انتخابی المپیک، تلاش می کنند. 🔵 کانادا سه بار در سال های ۱۹۷۶، ۱۹۸۴ و ۱۹۹۲ در بازی های المپیک شرکت کرده است و بهترین نتیجه کسب شده در سال ۱۹۸۴ بود که به مقام چهارم رسیدند. 🔵 کانادا سومین پیروزی خود در انتخابی المپیک ۲۰۱۶ را در برابر ژاپن با نتیجه ۳-۱ کسب کرد. 🔵 تنها آنتونا غوزیه از فرانسه با ۱۱۳ امتیاز و تامس ادگار از استرالیا با ۱۰۳ امتیاز توانسته اند در رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ بیش از گوین اشمیت با ۹۶ امتیاز، امتیاز کسب کنند.

🔵 گوین اشمیت با ۵۷٫۰۴ درصد موفقیت دومین بهترین اسپکر در این رقابت ها پس از آنتونا غوزیه فرانسوی با ۵۹٫۷۷ درصد موفقیت، محسوب می شود.

[player_list id="671" title="" number="22" columns="height,weight,birthday,birthplace" orderby="default" order="" show_all_players_link="0" align="none"]

چین - ارتش سرخ

[caption id="attachment_80029" align="aligncenter" width="900"]تیم ملی والیبال چین تیم ملی والیبال چین[/caption]

🔴 چین، کانادا و استرالیا برای کسب آخرین بلیط باقیمانده المپیک ریو در آخرین روز رقابت های انتخابی المپیک، تلاش می کنند. 🔴 چین دو بار در سال های ۱۹۸۴ و ۲۰۰۸ در المپیک شرکت کرده است که به ترتیب به مقام های هشتم و پنجم رسیده است. 🔴 چین با سه شکست متوالی در برابر لهستان (۳-۲)، ایران (۳-۲) و استرالیا (۳-۱) برای اولین بار در این قرن سه شکست پی در پی را متحمل شده است. 🔴 به طور کلی چین در این رقابت انتخابی دو بازی خود را پیروز شده است و چهار بازی دیگر را واگذار کرده است. در انتخابی ۲۰۱۲ آنها چهار بازی از هفت بازی خود را از دست دادند و از راه یابی به المپیک بازماندند. 🔴 چن ژانگ با کسب ۸۲ امتیاز در این رقابت ها، امتیاز آورترین بازیکن چین بوده است.

[player_list id="79868" title="" number="22" columns="height,weight,birthday,birthplace,dig" orderby="default" order="" show_all_players_link="0" align="none"]