به گزارش آریاورزش، ایوان زایتسف ستاره آتزوری‌ها قرارداد خود را برای فصل آینده با دینامو مسکو تمدید نکرد و به ایتالیا بازگشت تا در پیراهن پروجیا بازی کند. ایوان دو ماه متوالی است که زیر نظر یکی از دوستان پدرش برای بازی در پست دریافت‌کننده تمرین می‌کند. با توجه به همین موضوع، اسلوبودان کواچ سرمربی این تیم و مربی سابق کشورمان، پیشتر به این نکته اشاره کرده بود که:

«این واقعیت که او در صفحه فیسبوکش ویدیوئی قرار داده که تمریناتش را انجام می‌دهد تا به عنوان دریافت‌کننده بازی کند، به ما این فکر را القا می‌کند که او فصل بعد را با ما خواهد بود. ایوان می‌داند که بقیه تیم‌ها او را به عنوان پشت‌خط‌زن می‌بینند در حالیکه ما او را به عنوان دریافت‌کننده می‌خواهیم به خدمت بگیریم چرا که آتاناسیه‌ویچ را در پست پشت‌خط‌زن داریم. ما همچنین به شخصیت او در تیم نیاز داریم.»

photo_2016-06-03_16-21-29

زایتسف ایوان در مورد پیوستن به پروجیا می‌گوید:

«به خاطر اینکه دوباره به ایتالیا بازگشتم بسیار خوشحال هستم و اینکه دوباره در سالن پروجیا بازی خواهم کرد مرا هیجان‌زده می‌کند. من زیاد به شانس و این چیزها اعتقاد ندارم ولی با لیگ ایتالیا بود که به یک ستاره تبدیل شدم. از اینکه در این لیگ دوباره بازی خواهم کرد واقعا خوشحالم. صحبت‌های انرژی‌بخش مدیرعامل باشگاه، استقبال گرم مردم و اشتیاق بالای هوداران پروجیا واقعا مرا شگفت‌زده کرده است. به همین خاطر دوست دارم که ۳۰۰ درصد توانم را بگذارم تا بتوانم در پست دریافت‌کننده هم عالی باشم.»photo_2016-06-03_16-21-39

آیا با اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم  هم صحبتی داشته‌اید درباره اهداف فصل آینده؟

«بله اتفاقا با بوبان صحبتی بسیار طولانی داشتم و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. درباره برنامه تمرینی و اهداف، ساعت‌ها با هم حرف زدیم. هدف اصلی اما در سال جاری این است که به یک تعادل نسبی در تیم دست پیدا کنیم. بعد دوست داریم که از همان مراحل ابتدایی لیگ قهرمانان بسیار پرقدرت ظاهر شویم و در لیگ ایتالیا و سوپرجام کشور نیز موفق باشیم. درباره سایر موارد هم بعدا با شما صحبتی خواهم داشت. متشکرم.»

منبع : گازتا دلا اسپورتphoto_2016-06-03_16-21-45