دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶، از ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز ۱۲ خردادماه، دو تیم کانادا و ونزوئلا با قضاوت خانم جوهی کانگ از کره بعنوان داور اول و جرج مکری ازاسلواکی بعنوان داور دوم این دیدار آغاز شد و این مسابقه با برتری ۳-۰ تیم کانادا خاتمه یافت. روند امتیازگیری این دیدار به شرح زیر می‌باشد:

[event_results 69699] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="80177,80235"]

👈 ونزوئلا 🇻🇪: تیم ونزوئلا با این نتیجه چهارمین شکست خود در این رقابت‌ها را متحمل شد و تقریبا به طور کلی شانس صعودش برای رفتن به رقابت‌های المپیک را از دست داد و از طرفی در رتبه هشتم نیز ماندگار شد.دیدار بعدی شاگردان ناچی از ساعت ۱۱:۱۰ فردا مقابل لهستان خواهد بود.

👈کانادا 🇨🇦: کانادا با این برد به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست یافت و با ۲ برد و ۲ باخت و ۷ امتیاز موقتا به رده سوم صعود کرد. شاگردان هوگ باید در بازی بعدی خود از ساعت ۵:۴۰ دقیقه فردا به مصاف فرانسه بروند.

photo_2016-06-01_07-44-27

گزارش بازی :  ◀️ کانادا ست اول را با دو امتیاز برتری در امتیاز ۴-۲ آغاز کرد اما ونزوئلا بازی فوق‌العاده‌ای داشت و در امتیاز ۶ کار را به تساوی کشاند. هر دو رقیب پوئن به پوئن در حال پیشروی بودند و هیچ یک از ۲ طرف نتوانست اختلاف امتیازی ایجاد کند تا جاییکه هر دو تیم در امتیاز ۱۲ مساوی شدند. کانادا پس از استراحت فنی دوم توانست اختلاف امتیاز خود را با حریفش بیشتر کند و پیشی بگیرد که این اتفاق بدلیل تغییر استراتژی آنها در خط حمله بود. دنیل کورنلیوس جانسن و اشمیت پنج امتیاز را برای کانادا بدست آوردند تا ست اول با نتیجه ۲۵-۲۰ برای کانادا ثبت شود. oq-canada-venezuela-2016-10

◀️ در ست دوم نیز ونزوئلا پا به پای کانادا پیش آمد، اما درخشش پرین در خط حمله و دفاع باعث شد تا کانادا بتواند با برتری جزئی به کار خود ادامه دهد.در ادامه ست ونزوئلا اشتباه‌هایی در دفاع داشت که به کانادا اجازه داد تا به برتری رسد و ست را با نتیجه ۲۵-۲۰ از آن خود کند.

oq-canada-venezuela-2016-6 ◀️  ونزوئلا شروع خوبی در ست سوم داشت و توانست تا زمان استراحت فنی دوم با امتیاز ۱۶-۱۳ پیش باشد. اما متعاقبا آنها در دفاع به مشکل برخوردند و نتوانستند از پینه‌روآ در حمله استفاده کنند که به کانادا این اجازه را داد که با اختلاف تنها یک امتیاز از ونزوئلا پیش افتد. در ادامه ونزوئلایی‌ها توانستند که دفاع خود را سر و سامان دهند و در امتیاز ۱۸-۱۵ پیش افتند. اما کانادا در دفاع روی تور بهتر عمل کرد و در نهایت دو خطای ونزوئلا عاملی شد تا ست سوم و بازی را با نتیجه ۲۷-۲۵ به کانادا تقدیم کنند.

oq-canada-venezuela-2016 --5