دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاوزش، از چهارچوب رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶ توکیو، از ساعت ۵:۴۰ دقیقه بامداد دو تیم استرالیا و کانادا در سومین دیدار خود در حالی به مصاف هم رفتند که فابریتزیو پاسکوالی از ایتالیا بعنوان داور اول و جرج مکری از اسلواکی بعنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

photo_2016-05-31_05-33-13این دیدار تماشایی و جذاب با نتیجه ۳-۲ به سود کانادا خاتمه یافت. روند امتیازگیری این دیدار به شرح زیر می باشد:

[event_results 69694] [gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="80177,80125"] کانادا با داشتن بازیکنانی همچون جان گوردن پرین، نیکولاس هوگ و گوین اشمیت روز خوبی را در امتیازگیری پشت سر گذاشت. پرین با ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن کانادا بود در حالیکه هوگ و اشمیت هر کدام ۲۲ امتیاز کسب کردند. در طرف دیگر، تامس ادگار با کسب ۳۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد. photo_2016-05-31_07-56-46 شرح وضعیت دو تیم در جدول رقابتها

👈 کانادا : با این برد، به اولین پیروزی خود در این‌ رقابت‌ها دست یافت و در مجموع ۱ برد و ۲ باخت و ۵ امتیاز دارد. شاگردان هوگ در دیدار بعدی خود از ساعت ۵:۴۰ بامداد فردا با ونزوئلا تقابل خواهند داشت.

👈 استرالیا : با پذیرفتن این شکست، متحمل دومین باخت خود در این رقابت‌ها شد و در مجموع ۱ برد و ۲ باخت و ۳ امتیاز دارد.شاگردات سانتیلی در چهارمین دیدار خود از ساعت ۸:۴۰ فردا به مصاف فرانسه خواهند رفت.

گزارش بازی

ست نخست در ست اول، استرالیا توانست در امتیاز ۵-۲ از کانادا پیش بیفتد اما هوگ و پرین اجازه پیشروی بیشتر به استرالیا را ندادند و زمان استراحت فنی اول با نتیجه ۸-۶ به نفع کانادا ثبت شد. هر دو تیم در ادامه رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند تا زمانیکه جاستین داف با کسب دو امتیاز، توانست یک امتیاز برتری نسبت به استرالیا برای کانادا کسب کند (۱۶-۱۵). از آن به بعد کانادا فاصله گرفت و توانست ست اول را با نتیجه ۲۵-۱۹ به نفع خود به پایان ببردoq-australia-canda -2016- 16

ست دوم در ست دوم استرالیا یک بار دیگر در امتیازات اولیه پیش افتاد اما کانادا در امتیاز ۱۰ خود را به استرالیا رساند. سپس کانادا توانست از استرالیا پیشی بگیرد اما این دفعه نوبت استرالیا بود که خود را به کانادا نزدیک کند و در امتیازهای ۲۰ با یکدیگر برابر شوند. کانادا در امتیاز ۲۴-۲۲ تنها به یک امتیاز نیاز داشت تا ست را به نام خود تمام کند اما اسپک ادگار و امتیاز مستقیم سرویس پاول کرول، لحظه پیروزی را از چنگ کانادایی ها در آورد. نهمیا موته یک دفاع خوب کرد تا استرالیا پیش بیفتد اما اشمیت آخرین هنرنمایی خود را انجام داد . آخرین امتیاز را برای کانادا بدست آورد، اما تلاش او سودی نداشت ست دوم با امتیاز ۲۶-۲۴ به نفع استرالیا اتمام یافت.

ست سوم در ست بعدی استرالیایی ها با هماهنگی خوب خود در اکثر مواقع با دو امتیاز اختلاف از حریف خود پیش بود. پس از آن استرالیا در امتیاز ۲۰-۱۵ جلو افتاد تا کانادا یکبار دیگر برای امتیاز گرفتن به دردسر بیفتد اما در نهایت این استرالیا بود که این ست را با نتیجه ۲۵-۲۰ به نام خود کرد.oq-australia-canda -2016- 15

ست چهارم کانادا برای مدت زمان کوتاهی در ست چهارم از حریف خود در امتیازات فاصله گرفت اما زمانیکه ادگار نحوه اسپک زدن خود را تغییر داد، دفاع کانادا با مشکل مواجه شد. پس از رد و بدل شدن امتیازات در نهایت کانادا پیش افتاد. اشمیت نیز ماشین امتیازگیری اش روشن شد و در صدر حمله تیم کانادا قرار گرفت. هر دو تیم تا آخرین لحظه برای امتیازگیری جنگیدند اما پرین و اشمیت با امتیازهای خود نتیجه را به نفع کانادا در امتیاز ۲۹-۲۷ ثبت کرد.

ست پنجم کانادا در سرویس های خود فشار بیشتری را بر استرالیا وارد کرد تا استرالیایی ها در حمله با مشکل مواجه شوند. مثلث امتیازگیری کانادا با امتیازگیری های خود توانست کانادا را به امتیازهای پایانی برساند. استرالیا دو امتیاز بدست آورد اما حمله داف که از لابلای دستان مدافعان رد شد، پیروزی کانادا را در ست پنجم در امتیاز ۱۵ بر ۱۱ رقم زد.

  oq-australia-canda -2016- 4