یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، ملی پوشان جوان کشورمان که تمرینات آماده سازی خود را از صبح روز شنبه یکم خردادماه در شهر ماریبور اسلوونی آغاز کردند، عصرروز یکشنبه در دومین مسابقه تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی امید اسلوونی رفتند. شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان ایران در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند. ملی پوشان جوان ایران در ست نخست ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میزبان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند.

[caption id="attachment_33713" align="aligncenter" width="800"]تیم ملی والیبال جوانان تیم ملی والیبال جوانان[/caption]

جواد کریمى، رسول آقچه لى، طیب عینى، علی اصغر مجرد، اسماعیل مسافر، امیر حسین اسفندیار و اسماعیل طالبی (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم جوانان ایران در این مسابقه بودند. در ادامه على رمضانى، محمود رسولی، علی یوسف پور و میربابک موسوی نیز وارد زمین مسابقه شدند. تیم ملی والیبال جوانان کشورمان یکشنبه و در سومین روز حضور در اردوی کشور اسلوونی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در یکی دیگر از سالن های ورزشی مجهز شهر ماریبور تمرین کردند. ملی پوشان جوان کشورمان دوشنبه صبح تمرین و عصر سومین دیدار تدارکاتی خود را در شهر ماریبور اسلوونی برگزار خواهند کرد و روز سه شنبه چهارم خردادماه از شهر ماریبور اسلوونی راهی شهر پالنسیا در کشور اسپانیا می شوند.

[caption id="attachment_33732" align="aligncenter" width="800"]تیم ملی والیبال جوانان تیم ملی والیبال جوانان[/caption]

بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، دکتر بهمن تاروردی زاده (بدنساز)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، دکتر مهدی احمدی (فیزیوتراپ) و اکبر محمدی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در اردوی چهارم همراهی می کنند. تیم ملی والیبال جوانان خود را برای حضور شایسته در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال پسر آسیا که از ۱۹ تا ۲۷ تیرماه به میزبانی چین تایپه برگزار می شود، آماده می کند.

[su_animate type="fadeInLeft" duration="2" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال [/su_tooltip][/su_animate]

[caption id="attachment_33763" align="aligncenter" width="800"]تیم ملی والیبال جوانان تیم ملی والیبال جوانان[/caption]