به گزارش آریاورزش، محمد نقی ناییجی مدیر عال باشگاه بانک سرمایه، درباره شکایت یک بازیکن خارجی از این باشگاه اظهار داشت: برای حضور در لیگ برتر ۱۳۹۴ با یک بازیکن خارجی قرارداد همکاری بستیم اما قبل از شروع مسابقات به علت راضی نبودن کادر فنی از عملکرد این والیبالیست عذرش را خواستیم، که متاسفانه با شکایت وی به فدراسیون جهانی مواجه شدیم.
وی ادامه داد: از طریق فدراسیون و سعید درخشنده (رئیس سازمان لیگ) مراتب اداری و قانونی را برای رسیدگی به شکایت پیگیری کردیم و در نهایت بخش اندکی از مبلغ قرارداد او را پرداخت کردیم تا مشکل حل شد.
تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و پیکان تهران-فینال مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه افزود: خوشبختانه با توجه به برطرف شدن مشکل، بدون هیچ مانعی خود را برای حضور در جام باشگا‌ه‌های آسیا آماده خواهیم کرد و هدفمان کسب سهمیه رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان است به همین منظور بخش اعظمی از بازیکنان تیم را حفظ و نسبت به تقویت ترکیب اقدام می‌کنیم. ناییجی گفت: از آنجایی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا شهریور برگزار می‌شود و ملی‌پوشان در آن تاریخ برنامه خاصی ندارند و حتی المپیک هم به پایان رسیده است ما می‌توانیم بدون مشکل با ترکیب کامل در این پیکارها حاضر شویم. تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و پیکان تهران-فینال وی ضمن اشاره به قهرمانی تیم بانک سرمایه در فصل گذشته اظهار داشت: سال گذشته برای نخستین بار بود که حضور در مسابقات باشگاهی را تجربه می‌کردیم و نتیجه‌ای بی سابقه را به دست آوردیم،‌هدف اصلی‌مان دیده شدن تیم بود که خوشبختانه به آن ست پیدا کردیم امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد. مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در والیبال برنامه‌ای بلند مدت را در پیش داریم و می‌خواهیم روی رده سنی پایه (نوجوانان و جوانان) برنامه ریزی داشته باشیم و در آینده‌ای نزدیک پشتوانه‌های خوبی را برای والیبال در ایران حمایت کنیم. [su_animate type="fadeInLeft" duration="2" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از میزان [/su_tooltip][/su_animate]
تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف