به گزارش آریاورزش، محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال متین صالحین ورامین درخصوص ادامه فعالیتش در این تیم اظهار داشت: هنوز چیزی قطعی نشده است. بدون شک اگر متین تیم‌داری کند اولویت اولم همین تیم خواهد بود و در غیر اینصورت باید سایر پیشنهادها را بررسی کنم.

وی درخصوص دریافت مبلغ قراردادش از متین عنوان کرد: متاسفانه هنوز بدهی‌های سال گذشته تسویه نشده است. اعضای کادر فنی حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌اند و بازیکنان هم کم و بیش بین ۱۰ تا ۱۵ درصد گرفته‌اند. احسن‌الله شیرکوند تعهداتی دارد که باید به آنها عمل کند و چه خوب است که مسئولان هم به وی کمک کنند.

سرمربی تیم والیبال متین صالحین ورامین درمورد احتمال شکایت از این تیم گفت: من شخصاً اگر هیچ پولی هم دریافت نکنم از متین شکایت نخواهم کرد، اما درمورد سایر بازیکنان نمی‌دانم. این موضوع امری شخصی است و هر کسی می‌تواند از هر راهی مشکلش را حل کند.

[su_animate type="fadeIn" duration="2.5" delay="0.5" inline="yes"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از  روابط عمومی فدراسیون والیبال [/su_tooltip][/su_animate]

peykan-matin-3rd-match-19