به گزارش آریاورزش، مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای تمدید قرارداد جدید با دانشگاه آزاد بسیار راغب هستم و به احتمال زیاد قراردادم را تمدید خواهم کرد.

وی افزود: به دلیل حمایت زیاد دانشگاه آزاد از ورزش بانوان به خصوص والیبال شرایط خوبی برای والیبالیست های بانوان دانشگاه وجود دارد.

هاشمی گفت : به دلیل مدیریت خوب دادگان و امکانات و فضای خوبی که برای ورزش بانوان در نظر گرفته شده، تیم والیبال در شرایط خوبی به لحاظ سالن های تمرین و بدنسازی قرار دارد.

وی تصریح کرد: از نظر مکان تمرین ها ، بدنسازی و هتل که همگی در داخل دانشگاه علوم تحقیقات است و از لحاظ زمانی به نفع تیم و مربی است.

سر مربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که بعد از تمدید قرار داد برنامه ای برای آینده تیم مشخص کرده یا نه، گفت: برای هفته اول خرداد طی یک نشست با دکتر دادگان برنامه ریزی خواهد کرد.

وی در در آخر از زحمات دکتر دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کرد و گفت :ایشان یکی از موفق ترین مدیران ورزشی است و موفقیت های بسیاری کسب کرده است.

[su_animate type="fadeIn" duration="2.5" delay="0.5" inline="yes"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از  ایسکانیوز [/su_tooltip][/su_animate]

تصاویر دیدار بانوان گاز تهران و دانشگاه آزاد-هفته پایانی لیگ برتر