به گزارش آریاورزش، سعید درخشنده گفت: تیم والیبال بانک سرمایه برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا باید بدهی ۸۰ هزار یورویی‌اش را پرداخت کند.
سعید درخشنده افزود: براساس قانون تیم ها برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا نباید شاکی داشته باشند که تیم بانک سرمایه قهرمان لیگ برتر ۹۴ با این مشکل مواجه است.
وی گفت: بازیکن صربستانی تیم بانک سرمایه بدون آن‌که حتی یک بازی برای این تیم انجام دهد، شکایتش را برای رسیدگی به فدراسیون جهانی ارائه کرده است و آن‌ها هم پیگیر ماجرا هستند.
tabriz-sarmaye-57
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال افزود: قصه از آن‌جا شروع شد که مسئولان تیم بانک سرمایه بدون اینکه مراحل اداری و قانونی تسویه حساب را سپری کنند بعد از این که بازیکن صرب ۴۰ روز با آن‌ها تمرین کرده بود قبل از شروع لیگ اعلام کردند که وی نتوانسته توقعات‌شان را برآورده کند و عذرش را خواسته و روانه زادگاهش کردند.
درخشنده گفت: باشگاه بانک سرمایه تجربه زیادی در تیم‌داری نداشت و با وجود عقد قرارداد رسمی با بازیکن صرب و ثبتش در فدراسیون جهانی، در زمان خداحافظی با وی هیچ گونه تسویه حسابی را انجام ندادند.
تصاویر دیدار بانک سرمایه و آرمان اردکان-هفته نوزدهم
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ادامه افزود: کم تجربگی بانکی‌ها و نداشتن اطلاعات کافی در خصوص نقل و انتقالات هم‌اکنون مشکلات عدیده ای در این خصوص برای آن ها به وجود آورده و این بازیکن از باشگاه شکایت کرده است.
درخشنده گفت: بازیکن صرب تیم بانک سرمایه از طریق فدراسیون جهانی درباره مراحل کارش اقدام کرده و قرار است دادگاه ویژه‌ای در این خصوص تشکیل شود که اگر مشکل بانکی‌ها برطرف نشود آن‌ها از حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محروم خواهند شد.
وی افزود:‌ با رایزنی‌های انجام شده مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) تا پایان این ماه فرصت دارند که مشکل را حل و نسبت به انجام مراحل اداری اقدام کنند.
تیم والیبال بانک سرمایه توانست عنوان قهرمانی مسابقات لیگ ۹۴ را به خود اختصاص دهد و جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد.
[su_animate type="fadeIn" duration="2.5" delay="0.5" inline="yes"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از واحد خبر صدا و سیما[/su_tooltip][/su_animate]
تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و سایپا در هفته ۱۵ لیگ برتر ۹۴