به گزارش آریاورزش ٬ میهائو کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان و باشگاه هالک بانک ترکیه احتمالا تابستان امسال هالک بانک را ترک خواهد کرد؛ اما این که مقصد بعدی او کجا خواهد بود هنوز مشخص نیست.

یک وبسایت لهستانی در مورد آینده حرفه ای کوبیاک مینویسد : کوبیاک پیشنهادات بسیاری پیش روی خود دارد که بعضی از آنها از ایتالیا ٬ ایران و ژاپن هستند . علاوه بر این او پیشنهاداتی نیز از سوی چند باشگاه قدرتمند وطنی نظیر اسکرا بلهاتوف و آسکو رسوویا دارد.

اما این جنگجوی لهستانی در مورد انتخاب باشگاه آینده اش موضع گیری متفاوتی داشت و در مصاحبه اخیر خود از شرایط باشگاه های لهستان گلایه کرد و گفت: " خب من با چند باشگاه لهستانی صحبت کردم اما مذاکرات ما خیلی سریع خاتمه پیدا کرد. من واقعا متأسفم که در لهستان با بازیکنان کشورشان به این شکل برخورد میشود. باشگاه ها ترجیح میدهند با بازیکنان خارجی قرارداد ببندند و پول بیشتری هم پرداخت میکنند. دارم خیلی واضح در این مورد صحبت میکنم و نمیدانم که مردم از صحبت هایم چه برداشتی خواهند داشت ٬ اما میدانم که دارم حقیقت را میگویم."

کوبیاک همچنین اضافه کرد که هنوز تصمیمی برای انتخاب باشگاه آینده اش نگرفته است. او در این مورد توضیح داد :

" توی زندگی حرفه ایم به نقطه ای رسیدم که خودم رئیس خودم باشم و این کار را در تمام عمرم تا به الان انجام دادم. اینکه پول زیاد را انتخاب کنم یا بازی در یک لیگ حرفه ای و سطح بالا به خودم بستگی دارد و مسلما تصمیمی را میگیرم که برای خودم و خانوادم بهترین باشد. "

halkbank-modena-29