به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: همه تیم‌ها در المپیک شانس دارند و ما اگر بتوانیم به المپیک صعود کنیم بودن جزو ۴ تیم برتر رویا است.

پیمان اکبری درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم همه از شرایط راضی بودند نکته مهم هم انگیزه بالایی بازیکنان برای حضور در المپیک است که بسیار تاثیرگذار است. بچه‌های ما توانایی بالایی دارند و با توجه به این توانمندی و برنامه‌ریزی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی که نسبت به گذشته قوی‌تر شده است می‌توانم بگویم شانس صددرصدی برای کسب سهمیه المپیک داریم.

پیمان اکبری

اکبری درباره اردوی تیم ملی ایران در فرانسه گفت:‌ برای ما خیلی خوب است که با تیم‌های ملی خوب دنیا بازی کنیم. بازی با تیمی که از خودمان بزرگتر است باعث باتجربه‌تر شدن تیم ایران می‌شود. یک سری از دوستان اعتقاد دارند چون ما دو هفته دیگر با فرانسه بازی داریم نباید با این تیم بازی تدارکاتی برگزار می‌کردیم. ولی ما مجبور بودیم با این تیم بازی کنیم چون بسیاری از تیم‌های بزرگ در حال حاضر در اردو نیستند. فرانسه یکی از تیم‌هایی است که به همراه لهستان و ایران جزو شانس‌های اصلی صعود هستند بنابراین ما با فرانسه بازی کنیم یا نکنیم تفاوتی ندارد.

او در ادامه افزود: اگر اشتباه نکنم ما سه بار با فرانسه بازی کردیم و امیدوارم طلسم پیروزی برابر این تیم شکسته شود. البته امیدواریم این موضوع نه در بازی تدارکاتی بلکه در انتخابی المپیک رخ بدهد.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره نفرات اعزامی به ژاپن گفت: همه بازیکنان اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتند و کادر فنی تیم ملی بازیکنان را بهتر می‌شناسد و هر شخصی چه پتانسیلی دارد و کدام یک می‌تواند کمک بیشتری به تیم ملی بکند. همه بازیکنان خوب هستند اما فقط ۱۴ بازیکن می‌تواند راهی رقابت‌ها شود.

تصاویر تمرین تیم ملی والیبال در فرانسه- ۲۱ اردیبهشت

او ادامه داد: بازیکنانی که در حال حاضر در ایران ماندند و با تیم ملی "ب" تمرین می‌کنند به این معنا نیست که کیفیت خوبی ندارند اگر مربی از ترکیب فعلی خود راضی باشد که به ترکیب خود دست نمی‌زند ولی اگر نباشد این شانس را دارد که ترکیب تغییر کند.

اکبری درباره بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: مهم نیست اولین یا آخرین بازی ما با کدام تیم است. تمام ۷ بازی ما مهم است. نباید فکر کنیم که این تیم استرالیاست یا فرانسه. ما توانمندی لازم را داریم و باید آن را در زمین پیاده کنیم. اگر این اتفاق رخ بدهد بازی سخت و آسان وجود ندارد.

او در پایان درباره شانس ایران برای کسب سکوی المپیک گفت: طبیعتاً هیچ تیمی بدون شانس نیست. اگر ورودی المپیک را بگیریم و بتوانیم در المپیک جزو ۴ تیم باشیم خیلی رویایی است. تیم‌های دیگر تجربه المپیک و رقابت‌های جهانی را دارند و آن‌ها هم کار می‌کنند. اگر ما صعود کنیم جزو ۴ تیم باشیم شاید اتفاقی رخ بدهد که در ۴ سال آینده قابل تکرار نباشد.

[su_animate type="fadeIn" duration="2.5" delay="0.5" inline="yes"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از ایسنا [/su_tooltip][/su_animate]

تصاویر تمرین تیم ملی والیبال در فرانسه- ۲۱ اردیبهشت