یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، مهدی مهدوی ، پاسور با تجربه تیم ملی خوب می داند که در مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن مقابل حریفان اروپایی و آسیایی کارشان سخت است  اما او هم مثل هم تیمی هایش به صعود تیم ملی به المپیک امید زیادی دارد.

- آنچه که در تمرینات با لوزانو گذشت، راضی کننده به نظر می رسد؟

بله، ما با لوزانو کم کم به سطحی ایده آل می رسیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد. لوزانو خیلی نکته سنج و باریک بین است و می تواند ما را به هدفمان برساند. جو خوب و مثبتی وجود دارد و انگیزه ها چند برابر شده است.

- تیم ملی برای صعود به المپیک چقدر شانس دارد؟

بحث شانس نیست. ما باید توانایی خودمان را با بیشترین میزان تلاش نشان بدهیم. البته که در رقابت های انتخابی المپیک کار بسیار مشکلی در پیش داریم اما بدون فکر کردن به رقبایی همانند فرانسه و لهستان باید به کنار زدن استرالیا فکر کنیم. تمرکز ما باید بر روی استرالیا باشد.

تصاویر سفر تیم ملی والیبال ایران به فرانسه -۲۰ اردیبهشت

- بحث خداحافظی شما و محمودی پس از المپیک، مطرح شده، این به ضرر تیم ملی نیست؟

به نظر من اصلا درست نیست در این برهه درباره خداحافظی صحبت کنیم. البته من در این باره تصمیماتی دارم اما باید به وقتش مطرح شود نه الان که تیم ملی والیبال خود را برای رقابت های انتخابی المپیک آماده می کند. تمام تمرکز ما باید بر روی این مساله باشد. متاسفانه در این مدت مدام همه دنبال این موضوع بودند. این موضوع باعث می شود که نظم تیم ملی به هم بخورد و همه چیز تحت شعاع خداحافظی قرار بگیرد. خداحافظی بازیکنان با تیم ملی یک موضوع عادی است اما اینجا چنان با آن برخورد می شود که انگار اتفاقی عجیب افتاده است. ما هدفی جز المپیک نداریم و اکنون نمی خواهیم درباره چیزی جز سهمیه صحبت کنیم.

- حتی لیگ جهانی ؟

هر چیزی سر جای خودش. الان، هم و غم ما انتخابی المپیک است و به غیر از آن هیچ چیز اهمیت ندارد.training-france-20-ordibehesht2

- تیم ملی روز جمعه در اولین سفر برون مرزی اش قبل از انتخابی المپیک، با فرانسه بازی تدارکاتی برگزار می کند. این بازی چقدر به تیم کمک می کند؟

فرانسه بهترین محک ممکن برای ماست. این دیدارها می تواند عیار واقعی تیم را مشخص کند. در واقع باعث می شود به صورت جهش وار به آمادگی بالایی برسیم. این بازی تنها دیدار تدارکاتی ما نخواهد بود و با لهستان و چین هم مسابقه خواهیم داشت.

- مثل اینکه برای صعود به المپیک با این تیم ملی خیلی مطمئن هستید.

من فقط می توانم بگویم انگیزه و اتحاد قابل توجهی برای صعود به المپیک داریم. در این میان نیاز به حمایت داریم . المپیک دیگر نباید برای ما رویا باشد. این بار می خواهیم به آن برسیم.

تصاویر تمرین تیم ملی والیبال از نمایی متفاوت