به گزارش آریاورزش، جهانگیر سید عباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بود که در دو سال گذشته توانست با این تیم به مقام دومی و سومی دست یابد اما این طور که مشخص است در سال جدید مسئولان ارومیه تصمیم گرفته اند از وجود یک مربی خارجی بهره ببرند و برای همین هم یوبومیر تراویسا مربی دو رگه صربستانی ایتالیایی به ایران آمد و با مسئولان شهرداری ارومیه وارد مذاکره شده است.

تراویسا مربی خوب و باتجربه ای است 

جهانگیر سیدعباسی که از حضور تراویسا در ارومیه خبر نداشت درباره این اتفاق گفت: واقعیتش من اصلا از حضور تراویسا در ارومیه خبر نداشتم و از شما می شنوم که او به ارومیه آمده است.تراویسا مربی خوب و باتجربه ای است و مردم ارومیه حق دارند که مربی خوب و تیم خوبی داشته باشند. به هر حال امیدوارم که خیر باشد و مسئولان باشگاه انشالله تعهدات سال قبل خود را هم انجام دهند.

[caption id="attachment_73952" align="aligncenter" width="600"]۱p6r_tra1 تراویسا[/caption]

باشگاه تعهدات سال قبل خود را انجام نداده

او در ادامه گفت: هنوز باشگاه تعهدات سال قبل خود را به طور کامل پرداخت نکرده است و باید تسویه کند. از طرفی در ارومیه همه درگیر انتخابات مجلس هستند و برای همین هم تا زمانیکه انتخابات برگزار نشود هیچ چیز معلوم نیست و احتمال تغییرات وجود دارد. فکر نمی کنم به این زودی در ارومیه اتفاقی بیفتد.

تیم ملی با لوزانو خوب پیش می رود

سیدعباسی درباره وضعیت تیم ملی والیبال هم گفت: متاسفانه من هنوز فرصت نکرده ام تمرینات تیم ملی را ببینم در این مدت یک بار بیشتر به تهران نیامدم اما این طور که شنیده ام تیم وضعیت خوبی دارد و با لوزانو خوب پیش می روند به هر حال و مربی بزرگی است و حتما می تواند به روند رو به جلوی تیم ایران کمک کند.

[caption id="attachment_73633" align="alignnone" width="800"]peykan-urmia-semifinal-94-21 جهانگیر سیدعباسی[/caption]

رحمان محمدی راد گزینه مناسبی برای تیم ملی است

او درباره انتخاب کمک مربی ایرانی برای تیم ملی الف گفت: فکر می کنم تنها یک مربی ایرانی بتواند روی نیمکت بنشیند و به نظرم رحمان محمدی راد گزینه مناسبی است. من اعتقاد دارم هر مربی ایرانی که روی نیمکت نشست ما وظیفه داریم از او حمایت کنیم. من سال گذشته هم از رحمان حمایت کردم امسال هم حمایت خواهم کرد چون او هم از نظر شخصیتی و هم فنی مربی خوبی است و می تواند در کنار کادر قرار بگیرد.

۵سال روی سکو بودم اما یک بار به تیم های ملی فراخوانده نشدم

سید عباسی در عین حال که می گوید اهل گلایه کردن نیست و مثل برخی به دنبال حضور در تیم ملی نیست اما می گوید: من اهل گلایه نیستم و مثل برخی هم نیستم به خاطر اینکه خودم در تیم ملی نیستم بقیه را نقد کنم. من ۱۰ سال است که مربی هستم و ۵ سال از آن را روی سکو بودم اما تا به امروز یک بار هم در تیم های ملی حضور نداشتم و حتی یک بازی بین المللی هم در کارنامه ندارم.

تصاویر مسابقه سوم نیمه نهایی پیکان و شهرداری ارومیه

کیلومترها از تهران دور هستیم و مثل برخی های دیگر دیده نمی شویم! 

سرمربی سابق ارومیه افزود: به هر حال ما کیلومترها از تهران دور هستیم و مثل برخی های دیگر دیده نمی شویم! با همه اینها اعتقاد دارم برخی که به کادر خرده می گیرند بخاطر این است که می خواهند خودشان در تیم ملی حضور داشته باشند و چون نیستند و انتقاد می کنند.

برخی از مربیان ذاتا نمی توانند کمک مربی خوبی باشند و تنها باید سرمربی باشند

وی در ادامه گفت: سوای اینها باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که برخی از مربیان ذاتا نمی توانند کمک مربی خوبی باشند و تنها باید سرمربی باشند. باید به این موضوع توجه کنیم وگرنه به مشکل می خوریم. الان تیم ملی در درجه اول لوزانو را دارد و در درجه دوم هم سیچلو حضور دارد مربی ایرانی در درجه سوم خواهد بود و کدام مربی در ایران می تواند این شرایط را قبول کند؟ به هر حال خود فدراسیون بهتر از هر کس دیگری شرایط را می داند و انتخاب خوبی خواهند داشت.

من از بهروز عطایی هم حمایت می کنم

سیدعباسی درباره حضور بهروز عطایی در تیم ملی جوانان هم گفت: انشالله که موفق باشند. دوستانی که این انتخاب ها را انجام می دهند حتما تمام جوانب را بررسی کرده اند و من از بهروز هم حمایت می کنم همانطور که قبلا از نفرزاده هم حمایت می کردم. من به هرحال از ساز و کار انتخاب ها با خبر نیستم و تنها امیدوارم که تیم های ملی کشورمان بتواند همچون گذشته در رقابت های پیش رو بدرخشد و انشالله المپیکی هم شویم.

تصاویر دیدار شهرداری تبریز و کاله آمل