به گزارش آریاورزش، مت اندرسون فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ خود را در باشگاه روسی زنیت کازان، به بهترین شکل ممکن به پایان رساند؛ اندرسون امسال هم در معتبرترین رقابت باشگاهی جهان (لیگ قهرمانان اروپا) به قهرمانی دست یافت و هم لیگ برتر روسیه را در کنار یاران آلکنو فتح کرد.

این ستاره آمریکایی باشگاه زنیت در باشگاهش به عنوان دریافت کننده بازی می کند اما به هنگام بازگشت به تیم ملی به عنوان پشت خط زن انجام وظیفه خواهد کرد تا خود را برای رقابت در بازی های ا‌لمپیک ۲۰۱۶ ریو آماده سازد.

photo_1461061391_10 اما چند نکته که شاید تا به حال درباره مت اندرسون نمی دانستید:

[su_animate type="bounceIn" delay="1"] [su_note] ۱- موسیقی بخش بزرگی در آماده سازی او برای تمرینات و رقابت ها ایفا می کند. معمولا به هنگام مسافرت تیم با اتوبوس، او مسئول جمع آوری و انتخاب آهنگ است. [caption id="attachment_11200" align="aligncenter" width="720"]مت اندرسون مت اندرسون[/caption] [/su_note] [/su_animate] [su_animate type="flipInX" delay="2"] [su_note] ۲- تا قبل از کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن در رقابت های جام جهانی سال ۲۰۱۵، هیچ عنوان انفرادی دیگری کسب نکرده بود. [caption id="attachment_41316" align="aligncenter" width="816"]مراسم اهدای جوائز جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ مراسم اهدای جوائز جام جهانی والیبال ۲۰۱۵[/caption] [/su_note] [/su_animate] [su_animate type="flipInY" delay="3"] [su_note] ۳- مت خواهرزاده ای دارد که مبتلا به اوتیسم است و به همین سبب، وی در آگاهی دادن نسبت به اوتیسم کمک می کند. Untitled1 [/su_note] [/su_animate] [su_animate type="fadeInDown" delay="4"] [su_note] ۴- مدت کوتاهی پس از پیوستن به تیم ملی بزرگسالان آمریکا در سال ۲۰۰۹، به ذات الریه شدید مبتلا شد که به بستری شدن او به مدت دو هفته در بیمارستان منجر شد. Matthew_Anderson [/su_note] [/su_animate] [su_animate type="fadeInLeft" delay="5"] [su_note] ۵- اخیرا به کلکسیون ماشین هایش، فورد ماستنگ شلبی مدل ۱۹۶۷ را اضافه کرده است. USA-VOLLEYBALL1 [/su_note] [/su_animate] [su_tabs vertical="yes"] [su_tab title="نظر اسپراو"]

جان اسپرو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا درباره اندرسون می گوید: و در اینجا کسی را داریم که یکی از بهترین دریافت کنندگان دنیاست و ما از او می خواهیم که از محدوده آسایش و راحتی خود بیرون بیاید و در پست پشت خط زن بازی کند. تمایل او برای پذیرش این تغییر، بدرستیکه نشان از شخصیت و تعهد او نسبت به تیم دارد. اگر بهترین بازیکن شما حاضر باشد تا علاقه شخصی اش را به خاطر منفعت تیم فدا کند، درس زیبایی به افراد جوان تیم می دهد.

GetPhoto

[/su_tab] [su_tab title="اندرسون"] هنوز احساس می کنم که برای پیشرفت، راه زیادی پیش رو دارم. اما مطمئنا دیگر عضو جوان تیم نیستم. ما افرادی در تیم داریم که هنوز در دانشگاه تحصیل می کنند. اما من از این موقعیت استقبال می کنم. الان من بین دو نسل هستم، هم می توانم با پیشکسوتها ارتباط برقرار کنم و هم با جوان ها. بنابراین احساس می کنم که می توانم مانند یک پل، فاصله را کمتر کنم و قطعه مرکزی برای این ارتباط باشم.

fullscreen-capture-4252014-83810-am [/su_tab] [/su_tabs]