به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه ضمن تکذیب قطعی این خبر گفت: کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان از بازیکنان توانمند و صاحب نام والیبال جهان است اما چون هنوز چگونگی حضورمان در لیگ برتر امسال مشخص نشده است، نمی‌توانم درمورد ترکیب تیم حرف بزنم.
مصطفی کارخانه افزود: سال گذشته بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال ایران فقط تیمداری کرد اما مسئولان این مجموعه امسال در صدد راه‌اندازی تشکیلاتی قوی‌تر به نام باشگاه هستند البته هنوز بودجه امسال برای اختصاص دادن به والیبال را هیئت مدیره بانک مشخص نکرده است.
[caption id="attachment_69374" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه دوم فینال بانک سرمایه و پیکان تهران تصاویر مسابقه دوم فینال بانک سرمایه و پیکان تهران[/caption]
وی در خصوص اخبار مربوط به جذب کوبیاک، گفت: چطور ممکن است که بودجه مشخص نشود و بازیکن جذب کنیم؟ این خبر صحت ندارد البته من علاقمند به همکاری با این بازیکن متعصب و حرفه‌ای هستم اما این موضوع نیاز به زمان دارد.
وی ادامه داد: لوکاس ژیگالدو پاسور تیم ملی لهستان فصل گذشته در ترکیب بانک سرمایه حضور داشت و صحبت‌هایی با کوبیاک در مورد این تیم و لیگ ایران کرده است اما این موضوع به معنای عقد قرارداد و قطعیت حضور این بازیکن در لیگ برتر نیست.
تیم والیبال بانک سرمایه در رقابت‌های لیگ برتر ۱۳۹۴ عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
[caption id="attachment_54112" align="aligncenter" width="788"]میهائو کوبیاک - دریافت‌کننده - لهستان میهائو کوبیاک - دریافت‌کننده - لهستان[/caption]