به گزارشآریاورزش، نهمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر که از یکشنبه ۱۵ فروردین ماه در کمپ ملی والیبال بانوان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده بود، شب گذشته (یکشنبه شب) به پایان رسید. تمرینات این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان شامل بدنسازی (هوازی و بی هوازی) دو جلسه، توپی ۸ جلسه و وزنه سه جلسه بود که در مدت هشت روز اردو در دو نوبت صبح (۱۰ تا ۱۲) و عصر (۱۷ تا ۱۹) پیگیری شد. همچنین دو جلسه استراحت در عصر روزهای سه شنبه ۱۷ فروردین و جمعه ۲۰ فروردین ماه نیز در برنامه تمرینی وجود داشت.

[caption id="attachment_72307" align="aligncenter" width="1000"]بازدید شهریان از اردوی تیم ملی والیبال دختران جوان  اردوی تیم ملی والیبال دختران جوان[/caption]

این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر کشورمان میهمان ویژه نیز داشت که رباب شهریان معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان روز شنبه هفته جاری در جمع ملی پوشان حاضر شد. زهره میرسپاسی نایب رئیس بانوان و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال نیز شهریان را در این بازدید همراهی کردند. اردوی بعدی تیم ملی والیبال جوانان دختر از روز پنج شنبه هفته جاری آغاز می شود که اسامی بازیکنان دعوتی به زودی از سوی فریبا صادقی سرمربی این تیم اعلام خواهد شد.

بازدید شهریان از اردوی تیم ملی والیبال دختران جوان

تیم ملی والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۹ سال آسیا که از دوم تا دهم مردادماه به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند. در دور مقدماتی این رقابت ها ۱۵ تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.