به گزارش آریاورزش،  نخستین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر در سال ۹۵ و نهمین اردوی آماده سازی این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا از امروز یکشنبه در کمپ اختصاصی بانوان فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت. فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ۲۲ والیبالیست از ۱۱ استان کشور را به این اردو دعوت کرده است تا تمرینات خود را تا ۲۲ فروردین ماه زیر نظر کادر فنی پیگیری کنند.

No-Name-21-1 سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر درباره دوری ۱۸ روزه این بازیکنان از تمرینات تیم ملی گفت: در این مدت اردو نداشتیم اما برای بازیکنان برنامه تمرینی پیش بینی کرده بودیم تا بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی افت نکنند. فریبا صادقی تاکید کرد: تمریناتی که برای آنان در نظر گرفته بودیم شامل بدنسازی و تمرینات سالنی بود که بازیکنان هفته نخست تعطیلات تمرینات بدنسازی و در هفته دوم تمرینات توپی را پیگیری کردند.

No-Name-25-1 وی افزود: با توجه به برنامه تنظیم شده برای بازیکنان، باید آنان نسبت به سال گذشته افتی نداشته باشند و در مدت این اردو مشخص می شود که  بازیکنان در مدت تعطیلات نوروز چگونه تمرینات خود را پیگیری کردند. تیم ملی والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۹ سال آسیا که از دوم تا دهم مردادماه به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند. در دور مقدماتی این رقابت ها ۱۵ تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.

No-Name-23-2