به گزارش آریاورزش، پیکر رضا ابراهیمی مربی پیشکسوت تیم ملی در میان بدرقه اهالی والیبال و هوادارانی که امروز به خانه والیبال آمده بودند به آرامگاه ابدیش در قطعه نام آوران بهشت زهرا رهسپار شد.

۵a14129d-5cab-4daf-bffc-917f86a58f14

سرمربی تیم والیبال پیکان در مراسم وداع با رضا ابراهیمی گفت: رضا آخر معرفت و صمیمیت و رفاقت بود و هرگز یاد او را فراموش نمی کنیم.

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در مراسم تشییع پیکر "رضا ابراهیمی"، اظهار کرد: برای تسلیت آمده ام، اما این تسلیت را خودم باور ندارم. رضا ابراهیمی آخر رفاقت بود آخر صمیمیت و معرفت بود. خیلی ها دوست رضا بودند همه آمدند تا به او احترام بگذارند. زیرا او همیشه به همه احترام می گذاشت.

وی افزود: او از نظر فنی شرایط بالایی داشت. با صبر و حوصله به جوانان یاد می داد.

سرمربی تیم پیکان در پایان گفت: امیدوارم خداوند صبری به وسعت دریا به این خانواده عطا کند. فراموش کردن ابراهیمی سخت است. امیدوارم او در آرامش باشد.

۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹

مدیرعامل باشگاه پیکان طی سخنانی در مراسم تشییع مرحوم رضا ابراهیمی از نامگذاری یک سالن ورزشی به نام او خبر داد.

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پیکان طی سخنرانی در مراسم تشییع پیکر رضا ابراهیمی در خانه والیبال تهران درگذشت وی را به خانواده بزرگ ورزش و والیبال کشور و همچنین خانواده وی تسلیت گفت.

مدیر عامل باشگاه پیکان با بر شمردن سجایای اخلاقی ابراهیمی از او به عنوان مردی متعهد به ایران و جوانمرد و با اخلاق یاد کرد.

شیعی همچنین از برنامه باشگاه پیکان برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم ابراهیمی و نام گذاری یک سالن ورزشی به اسم وی خبر داد.

۶۹dc511b19584624810d6a581e8d463d5

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایسنا[/box]