به گزارش آریاورزش، مهدی نفر سرپرست تیم والیبال پیکان درباره درگذشت رضا ابراهیمی مربی این تیم گفت: سه‌شنبه هفته پیش اتفاق ناگواری در زمان تمرین تیم پیکان برای رضا ابراهیمی رخ داد و متاسفانه این مسئله منجر به کما رفتن وی شد در نهایت تلاش پزشکان بی‌ثمر ماند و تقدیر این مربی با اخلاق والیبال را در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ما گرفت، این اتفاق بزرگی برای تیم پیکان و جامعه والیبال کشور محسوب می‌شود.

وی در خصوص لغو دیدار فینال لیگ والیبال بین تیم‌های پیکان و بانک سرمایه در پی درگذشت ابراهیمی اظهار کرد: بعد از اتفاق تلخی که برای مربی تیم رخ داد،باشگاه پیکان خواستار تغییر بازی فینال مقابل بانک سرمایه شد زیرا بازی در این شرایط چندان جالب نبود. هنوز مراسم تشییع پیکر ابراهیمی انجام نشده و بازیکنان ما در شوک از دست دادن مربی خود به سر می‌برند چطور می‌توانند بلافاصله در فینال لیگ والیبال به میدان بروند؟
تصاویر مسابقه دوم فینال بانک سرمایه و پیکان تهران
نفر ادامه داد: باشگاه پیکان پس از جلسه امروز هیئت مدیره درخواست مکتوب خود را به فدراسیون والیبال و سازمان لیگ تقدیم کرد و خواستار این بود که پس از تشییع پیکر ابراهیمی در روزهای آتی و حتی در صورت امکان پس از تعطیلات نوروز این بازی را برگزار کند، اما توجه به دلایل و بیانیه‌ای که فدراسیون برای تعویق این فینال داشت و معذوریت‌هایی را در این باره عنوان کرد ترجیح دادیم از حضور در فینال لیگ والیبال انصراف دهیم تا شان مربی خود را حفظ کنیم امیدواریم روح ابراهیمی قرین نعمت الهی باشد.
سرپرست تیم والیبال پیکان درباره این که با توجه به سابقه فعالیت ابراهیمی در تیم‌های ملی والیبال، فدراسیون نمی‌توانست چند روزی فینال لیگ را به تعویق اندازد، گفت: رضا ابراهیمی چندین سال سابقه مربی‌گری در تیم ملی بزرگسالان و امید را در کارنامه داشت اما باید از مسئولان فدراسیون دلیل معنویت‌ها را پرسید البته گویا در بیانیه فدراسیون به دلایل به تعویق نیافتادن این دیدار اشاره شده است.
u23-iran-Egypt-7shahrivar94--12
نفر در خصوص این که آیا توجه به هدف باشگاه پیکان برای قهرمانی در فصل جاری لیگ والیبال پس از درگذشت رضا ابراهیمی شوک دوم از سوی فدراسیون والیبال به شاگردان پیکان اکبری وارد شده یا خیر، بیان کرد: به طور حتم باشگاه پیکان از لغو این بازی رضایت ندارد چرا که تیم پیکان برای دفاع از عنوان قهرمانی و حضور در فینال فصل جاری در ابتدای فصل تشکیل شد ما به هدف ابتدایی خود دست یافتیم و پس از حضور در فینال قصد داشتیم در مسیری مشخص به هدف نهایی خود که کسب قهرمانی است برسیم اما با توجه به وحدت ملی و برنامه‌های تیم ملی والیبال ایران سیاست باشگاه پیکان و مدیر عامل گروه خودروسازی ایران خودرو این است که به حاشیه‌ها دامن زده نشود و فضای آشتی و صلح‌آمیز در والیبال کشورمان برقرار باشد.
وی افزود: خارج از شوک روحی و روانی که به بازیکنان پیکان وارد شده قصد ما این بود که قبل از تشییع پیکر رضا ابراهیمی در دیدار فینال به میدان نرویم و شخصیت عزیزی را که برای باشگاه زحمت کشیده و اکنون در میان ناباوری همگان در بین ما حضور ندارد را حفظ کنیم.
u23-iran-Egypt-7shahrivar94-9
سرپرست تیم والیبال پیکان گفت: به طور قطع خواستار تعویق این دیدار بودیم بیشتر اهالی والیبال اتفاق نظر دارند که پس از  اینکه شب گذشته مربی پیکان به رحمت ایزدی رفت امروز زمان مناسبی برای برگزاری دیدار فینال نبود.
نفر افزود: اگر این اتفاق در تیم بانک سرمایه یا هر تیم دیگری رخ می‌داد باشگاه پیکان شرایط را درک می‌کرد و با ملاطفت بیشتری نسبت به موضوع تصمیم می‌گرفت، با این حال قصد دامنه زدن به حاشیه‌ها را نداریم و پس از این که فدراسیون در بیانیه‌ای اعلام کرد که نمی‌تواند زمان دیدار فینال را به تعویق اندازد، باشگاه پیکان نیز تصمیم گرفت شان مربی خود را حفظ کند. اگر مسئولان با تعویق دیدار فینال موافقت می‌کردند تیم ما پس از بازیابی روحی و روانی با تمام قوا مقابل بانک سرمایه حاضر می‌شد.
تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و پیکان تهران-فینال
[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان[/box]