به گزارش آریاورزش، فردا آخرین بازی والیبال در لیگ برتر ۹۴ برگزار خواهد شد آخرین بازی که قهرمان از آن بیرون خواهد آمد. بدون شک این بازی از حساسیت های زیادی برخوردار خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که قهرمان آن پیکان خواهد شد یا بانک سرمایه.

مصطفی کارخانه ، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره دیدار حساس فردا در فینال رقابت های لیگ برتر گفت: به هر حال هر دو تیم برای قهرمانی می آیند و فرصت بعدی در کار نیست از همین رو باید با تمرکز بالا بازی کرد. منطق باید در این بازی حکمفرما باشد و هیجانات کاذب کنار رود.

تصاویر مسابقه دوم فینال بانک سرمایه و پیکان تهران

مصطفی کارخانه

وی در ادامه گفت:در این بازی هر تیمی که حس برتری جویانه داشته باشد می تواند به برتری دست یابد. ما در طول فصل ۴ بار با پیکان بازی کرده ایم که تنها یک بار شکست خورده ایم که این نشان می دهد آن حس برتری جویانه را داریم و فردا باید بیشتر از آن استفاده کنیم و قهرمان شویم.

کارخانه درباره تیم پیکان هم گفت: حریف ما یک تیم قدرتمند و پر مهره است. کادر فنی و مجموعه خوبی دارد و با لیاقت و شایستگی تا فینال بالا آمده اند. به هر حال خوشحال هستیم که با این رقیب قدیمی باز هم نبرد می کنیم و می توانم نوید یک بازی خوب را بدهم. باید در این دیدار کم اشتباه ظاهر شویم و روح و روان خود را برای یک نبرد سخت آماده کنیم.

تصاویر مسابقه دوم فینال بانک سرمایه و پیکان تهران

او درباره اینکه گفته می شود بخاطر اتفاق ناگواری که برای مربی پیکان افتاده بازیکنان این تیم چندان اوضاع روحی مناسبی برای بازی ندارند گفت: می تواند برعکس این هم شود یعنی آنها از لحاظ روانی خود را آماده کنند که بخاطر ابراهیمی هم شده باید این بازی را ببرند. به هر حال ما هم از این اتفاق متاثر شدیم چراکه ابراهیمی یک مربی باشخصیت بود و این اتفاق همه را ناراحت کرد. او تنها متعلق به پیکان نیست بلکه به جامعه والیبال تعلق دارد و همه ما هم به بیمارستان رفتیم تا از نزدیک شرایط او را جویا شویم و برایش آرزوی سلامتی داریم. امیدواریم که هر چه زدوتر به جمع خانواده والیبال برگردد.

کارخانه معتقد است که در بازی فردا نباید حواشی بازی های قبل تکرار شود. او در این باره گفت:یک بازی بیشتر نمانده است و دلیلی ندارد ما که در یک خانواده هستیم حاشیه درست کنیم. باید ظرفیت های مان را بالا ببریم و سعی کنیم دو طرف بازی جذابی را به نمایش بگذاریم. من به بازیکنان دو طرف توصیه می کنم فقط به بازی خودشان فکر کنند و کاری به هم نداشته باشند. بهتر است که یک بازی زیبا و بدون حاشیه را به نمایش بگذاریم تا همه از دیدن آن لذت ببرند.

final-sarmaye-peykan-16esfand-94-25

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از کاپ[/box]