به گزارش آریاورزش، فرهاد نظری افشار درباره تغییر برنامه دور نهایی لیگ برتر اظهار کرد: یک جمع تصمیم می گیرد و ما باید اجرا کنیم و ما هم مثل همیشه تابع قوانین هستیم اما معتقدم این شرایط خوبی نیست که هر سال یک برنامه ریزی جدید داشته باشیم و در طول لیگ هم همان برنامه ریزی تغییر کند. امیدوارم این اتفاق برای سال آینده نیفتد. وقتی بازی‌ها به صورت ۳ از ۵ باشد، در چند مسابقه فشار و استرس خیلی زیادی روی یک تیم است. بازیکنان و عوامل هر دو تیم هم هر چقدر بخواهند رعایت کنند، به هر حال تحت تاثیر شرایط مسابقه هستند. امیدوارم دچار تزلزل در اجرای لیگ نباشیم و بتوانیم هر سال لیگ را هم خوب و بدون حاشیه تمام کنیم.

تصاویر مسابقه دوم فینال بانک سرمایه و پیکان تهران

نظری افشار کاهش تعداد بازی های دور نهایی را به سود حریف دانست و افزود: این به نفع تیم پیکان است که بازی ها کم شد و به تعویق افتاد زیرا آنها بازی های زیادی را ۳ بر ۲ برده و بدن خسته ای دارند و ممکن است نتوانند ادامه دهند. در بازی اول آن‌ها شرایط بهتری داشتند و پیروز شدند اما در بازی دوم هم شرایط ما بهتر بود. مصدومیت‌های تیم ما تا حدی برطرف شد و بازیکنان به به خودشان آمدند. مطمئنا اگر فرصتی بود که با همان فرمول ۳ از ۵ بازی می‌کردیم تیم بانک سرمایه بهتر جواب می داد.

نظری افشار در مورد حاشیه‌های دیدار با پیکان یادآور شد: ما بازی اول را به تیم پیکان باختیم و تبریک گفتیم. ایراد را پذیرفتیم زیرا خطای زیادی داشتیم. بازی دوم را هم بردیم. اما چرا هر سری که ما می‌بریم باید این تنش ها پیش بیاید؟ اما بعد از باخت ما این اتفاق‌ها رخ نداد؟ این برمی گردد به جنبه باخت. هر بار که ما می بریم جنجال می شود اما وقتی ما می بازیم همه با هم دوست هستند. این برای خود من خیلی عجیب است.

[caption id="attachment_69382" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه دوم فینال بانک سرمایه و پیکان تهران تصاویر مسابقه دوم فینال بانک سرمایه و پیکان تهران[/caption]

کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه تاکید کرد: ما می رویم که بازی آخر را ببریم و قهرمان شویم. اگر این بازی را ببریم چهارمین قهرمانی و نهمین فینال من در لیگ ایران است. امیدوارم بتوانم بعد از لیگ در خدمت تیم ملی باشم. حقیقتا درباره تیم ملی "ب" صحبت مختصری کردند اما همه تلاشم این است که با تیم ملی اصلی به انتخابی المپیک بروم. دوست دارم و همه تلاشم این است که در این بازی‌ها سهمیه بگیریم. باید از تیم ملی ب شروع کنیم و به تیم ملی اصلی برسیم. امیدوارم لیاقت داشته باشم تا در ترکیب تیم اصلی ایران باشم.

نظری افشار در پایان گفت: امیدوارم رضا ابراهیمی هر چه زودتر شفا پیدا کند. او یکی از مردان نیک روزگار است و سلامتی او را از خدا می‌خواهم. همه والیبال یک طرف، قضیه سلامتی یک بحث دیگر است. بحث رضا ابراهیمی به نتیجه هر دو تیم پیکان و بانک سرمایه اولویت دارد. امیدوارم تا قبل از سال جدید او را سرپا ببینیم.

[caption id="attachment_69425" align="aligncenter" width="600"]رضا ابراهیمی رضا ابراهیمی[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایسنا[/box]