به گزارش آریاورزش، جهانگیر سیدعباسی درباره برگزاری دیدار رده‌بندی مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم تا روز دوشنبه مقابل ثامن الحجج خراسان به میدان برویم. هنوز به صورت قطعی نمی‌دانیم که این تیم به ارومیه خواهد آمد یا نه؟ با این حال ما آماده برگزاری این مسابقه در سالن غدیر خواهیم بود.
سیدعباسی خاطر نشان کرد: قرار بود سه دیدار بین دو تیم برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم ثامن در ارومیه ، ما هم بنا به تصمیم مدیران باشگاه تصمیم گرفتیم به مشهد نرویم تا با برگزاری یک دیدار تیم سوم مشخص شود.
تصاویر مسابقه والیبال ثامن‌الحجج خراسان - شهرداری اورمیه
وی درباره شکست تیم شهرداری ارومیه مقابل پیکان درمرحله نیمه نهایی گفت: تیم پیکان از لحاظ مهره و بازیکنان نسبت به تیم ما وضعیت بهتری داشت. در مسابقاتی این چنینی داشتن نقشه ها و نفرات متفاوت روی نیمکت عامل پیروزی یک تیم خواهد بود. ما به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان و کمبود نفرات روی نیمکت شرایط سختی نسبت به حریف خود داشتیم.
سیدعباسی ادامه داد: این که از تیم ما توقع برود که باید مقابل پیکان برنده می‌شدیم، انتظاری غیر منطقی است. باید واقعیت را قبول کرد که بضاعت تیم شهرداری ارومیه همین است. ما در اواسط فصل نتایج خوبی کسب کردیم و با ارائه بازی‌های خوب توقعات را از خودمان افزایش دادیم.  شاید اگر با مصدومیت فیاضی روبه رو نمی‌شدیم شرایط بهتری باری تیم ما رقم می‌خورد.
FIVB-SAMEN-MASHHAD-URMIA-46
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به بیان این مطلب که مصدومیت آرش کشاورزی در روزهای پایانی لیگ به ضرر ما شد، تصریح کرد: آرش رفته رفته داشت با شرایط تیم ما هماهنگ می‌شد و در ترکیب جا می‌افتاد که مصدوم شد. در واقع عملکرد تیم شهرداری ارومیه در این فصل از مسابقات با چاشنی بدشانسی همراه بود.
سیدعباسی درباره میزان رضایت خود از عملکرد تیم شهرداری ارومیه در این فصل از مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: به اعتقاد من بازیکنان به خوبی توانستند از پس مسابقات سخت بربیایند و در مجموع با توجه به شرایط ایجاد شده و وضعیت دیگر تیم‌ها باید بگویم که از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. آن‌ها سختکوشانه تلاش کردند و این از دیدگاه من قابل تقدیر و تشکر است.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم مدیران تیم شهرداری ارومیه هم از نتیجه به دست آمده رضایت دارند و به خوبی شرایط را درک می‌کنم. امیدوارم در دیدار رده‌بندی بتوانیم با استفاده از امتیاز میزبانی برنده شویم و روی سکوی سوم مسابقات قرار بگیریم.
[caption id="attachment_68683" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه سوم نیمه نهایی پیکان و شهرداری ارومیه جهانگیر سیدعباسی[/caption]
[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان[/box]