به گزارش آریاورزش، ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه درباره دلیل بروز حاشیه در دیدار با پیکان گفت: همه می دانیم ورمیلیو در ایجاد تنش کار بلد است اما متاسفانه وقتی چند بازیکن دیگر پشت او در می‌آیند خیلی بد است. فرهاد نظری افشار در پاسخ به اینکه دلیل ایجاد تنش و درگیری در بازی با پیکان چیست، گفت: در مورد ورمیلیو همه چیز مشخص است. ما در فوتبال هم بازیکنانی مثل او داریم که به قولی جنجالی تر هستند. من در دانشگاه در مورد چنین تیپ‌هایی از ورزشکاران درس خواندم. کما اینکه او در اروپا هم سوابق مشابهی در ایجاد حواشی داشت. سال قبل در ارومیه هم با خود من بحث کرد.

تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و پیکان تهران-فینال

وی افزود: واقعا ورمیلیو در ایجاد تنش ها خیلی خوب کارش را بلد است. اما امیدوارم او بالاخره بفهمد که در ایران بعضی چیزها خط قرمزهای فرهنگی ما است که همه سعی می کنیم آن را رعایت کنیم. چون الان او در تیم پیکان بزرگتر است و در راس هرم بازیکنان قرار دارد، متاسفانه بازیکنان کوچکتر هم پشت او در می آیند و این ناراحت کننده است. ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: فشار و استرس زیاد موجب می شود که بازیکنان دو تیم تاثیر بپذیرند اما امیدوارم اخلاق را فراموش نکنیم. متاسفانه در این هفته رضا ابراهیمی عزیز مرد اخلاق والیبال ایران به دلیل همین فشارهای عصبی راهی بیمارستان شد. همه والیبال و این برد و باخت ها ارزش ایجاد دلخوری را ندارد.

[caption id="attachment_67929" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و ثامن الحجج-نیمه نهایی فرهاد نظری افشار[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از شفقنا[/box]