به گزارش آریاورزش، فرهاد ظریف افزود: بیش از ۸۰ درصد ملی‌پوشان در تیم‌های پیکان و بانک سرمایه بازی می‌کنند و به همین دلیل بازی بزرگان والیبال ایران حساسیت ویژه‌ای دارد.رقابت فینال از حساسیت خاصی برخوردار است اما این بازی در شرایط خاص‌تری برگزار خواهد شد چرا که بهترین‌های والیبال ایران مقابل همدیگر قرار می گیرند.
ظریف گفت: علاوه بر این که در ترکیب ۲ تیم، ستاره‌های والیبال ایران حضور دارند نباید از وجود بازیکنان باتجربه ایتالیایی، لهستانی و بلغارستانی در ترکیب این ۲ تیم غافل شد با این تفاسیر بعید می‌دانم که تکلیف قهرمان فصل بعد از سه بازی روشن شود.
[caption id="attachment_69241" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و پیکان تهران-فینال فرهاد ظریف[/caption]
لیبرو تیم والیبال بانک سرمایه ادامه داد: قبل از بازی رده‌بندی پیش‌بینی می‌کردم که حریف ما در دیدار فینال پیکانی‌ها باشند چرا که پوریا فیاضی مهره اصلی تیم شهرداری ارومیه مصدوم شده بود و آن‌ها در این پست با مشکل اساسی مواجه شده بودند به طور حتم اگر فیاضی بود وضعیت فرق می‌کرد.
دومین بازی فینال مسابقات لیگ برتر امروز در خانه والیبال تهران بین تیم‌های بانک سرمایه و پیکان برگزار می‌شود.
[caption id="attachment_69270" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و پیکان تهران-فینال تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و پیکان تهران-فینال[/caption]
[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از واحد مرکزی خبر[/box]