به گزارش آریاورزش ، فرهاد نظری افشار در مورد شکست ۳ بر ۲ تیمش در بازی نخست فینال لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما بازی را در ۲ ست ابتدایی بسیار خوب شروع کردیم، اما در ادامه دچار اشتباهات فردی شدیم و بازیکنان عصبی شدند. به همین خاطر کارایی آنها پایین آمد، تیم پیکان نیز بسیار با انگیزه بود.

دریافت‌کننده تیم بانک سرمایه ادامه داد: تیم پیکان سابقه پیروز شدن در بازی‌هایی را که از حریف عقب افتاده دارد، ما نیز هنوز فرصت داریم ۳ پیروزی برای قهرمان شدن یک تیم در لیگ لازم است. امیدوارم از اشتباهات خودمان درس بگیریم و با تقویت نقاط قوت در بازی‌های بعدی برنده شویم.

ملی‌پوش پیشین تیم بانک سرمایه در مورد داوری بازی اظهار داشت: من به شخصه از داوری راضی نبودم و به داور هم اعتراض کردم. او نیز اشتباهاتش را پذیرفت. در هر حال در بازی فینال فشار زیادی روی بازیکنان، کادر فنی و داوران وجود دارد. انتظار من و همه بازیکنان داوری بی‌طرف است به طوری که قضاوت بازی سرنوشت و جهت بازی را عوض نکند.

[caption id="attachment_57271" align="aligncenter" width="800"]فرهاد نظری افشار  فرهاد نظری افشار[/caption] [box type="shadow" align="" class="" width=""]باشگاه خبرنگاران جوان [/box]