[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات پیمان اکبری [/tab_title] [tab_title] اظهارات مصطفی کارخانه [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری در مورد پیروزی تیمش مقابل بانک سرمایه در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی زیبایی بود و غیر از این هم از دو تیم مطرح لیگ که به فینال رسیده‌اند، انتظار نمی‌رفت. هر تیم برنامه‌های خاص خودش را در زمین اجرا کرد.

وی ادامه داد: بازی‌های طولانی قبلی برای ما هم ضرر داشت و هم سود. سود آن مبارزه بازیکنان تا لحظه آخر و جنگندگی آنها بود و ضرر آن هم خستگی‌شان. در هر حال پیروزی ارزشمندی بود و من به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم پیکان در پایان با اشاره به سیستم بازی‌های فینال گفت: در ابتدا قرار بود تمام بازی‌های مرحله پلی‌آف به صورت ۳ از ۵ برگزار شود اما تصمیم بر این شد که تنها بازی فینال به این صورت انجام گیرد تا احتمال دخیل بودن شانس در قهرمانی هر تیم به حداقل برسد.

تصاویر مسابقه سوم نیمه نهایی پیکان و شهرداری ارومیه

[/tab] [tab]

به گزارش آریاورزش، مصطفی کارخانه در مورد شکست ۳ بر ۲ تیمش در بازی نخست فینال لیگ برتر والیبال اظهار داشت: به تیم والیبال پیکان تبریک می‌گویم. ما در ۲ بازی رفت و برگشت لیگ پیکان را شکست داده بودیم و حالا باید جنبه باختن را داشته باشیم.

کارخانه ادامه داد:  ۲ ست ابتدای بازی به سود ما تمام شد و بازیکنان احساس کردند که کار تمام شده است، ولی در مورد ورزش والیبال و در مورد تیم پیکان هیچ وقت نمی‌توان این‌طور قضاوت کرد، البته برای پیکانی‌ها هم چیزی تمام نشده و هنوز هر دو تیم با قهرمانی فاصله دارند. وی تصریح کرد: اثربخشی بازیکنان ما در حمله بسیار پایین بود و از ست سوم نیز کمتر شد. علاوه بر چند بازیکن ما نیز بیمار بودند و ما آنها را با سرم و آمپول به بازی رساندیم. تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازیکنان ما برای بازی فردا (دوشنبه) نیاز به ریکاوری جسمی و ذهنی دارند، مطمئن باشید در دیدار دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت. کارخانه در مورد قضاوت بازی نیز صحبت کرد: مقصر باخت ما داور نبود البته او اشتباهاتی داشت ولی نمی‌توان شکست تیم را به گردن او انداخت. وی در پایان گفت: بازیکن کوبایی تیم ما به تازگی با جو والیبال ایران آشنا شده و امیدوارم در بازی بعدی بتواند کارایی بهتری داشته باشد. پیش‌بینی ما انجام ۴ بازی در دیدار فینال است. تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه

[/tab] [/tabs]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]