سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم والیبال بانوان  گاز تهران بدون باخت قهرمانی چهاردهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان را به دست آورده بود. عملکرد این تیم در لیگ باعث شده تا از این تیم برای شرکت در تورنمنتی شامل دو بازی در روسیه دعوت به عمل بیاید.

این تورنمنت اواخر اردیبهشت سال ۹۵ در روسیه برگزار می‌شود. این در حالی است که تیم والیبال گاز به عنوان نماینده باشگاه‌های ایران جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را هم به دست آورده است.

در همین راستا مربی تیم والیبال بانوان گاز دعوت روسیه از این تیم برای حضور در تورنمنت دوستانه در این کشور را اتفاقی بسیار خوب توصیف کرد.

[caption id="attachment_68953" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانوان گاز تهران و دانشگاه آزاد-هفته پایانی لیگ برتر تصاویر مسابقه تیم بانوان گاز تهران[/caption]

فریبا سلیمانی اظهارداشت: والیبال روسیه جزو قدرت‌های دنیا به شمار می‌رود. روس‌ها چه در بخش مردان و چه بانوان در بالاترین سطح جهانی است و رقابت و بازی با این تیم تجربه بسیار ارزشمندی برای بانوان کشورمان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تیم گاز با توجه به عملکردی که در لیگ داشت در جام باشگاه‌های آسیا نیز حضور خواهد داشت و تجربه بازی با روس‌ها می‌تواند بازی تدارکاتی عالی برای تیم گاز باشد.

مربی تیم والیبال بانوان گاز یادآور شد: والیبال بانوان ما برای این که رشد داشته باشد، باید در قابت‌های بین المللی حضور داشته باشند، چرا که صرف حضور در لیگ نمی‌تواند کمکی به رشد والیبال ما داشته باشد. لیگ والیبال بانوان ما خیلی پویا نیست و لازمه رشد و حرکت این والیبال مسابقات برون مرزی است.

[caption id="attachment_58035" align="aligncenter" width="800"]فریبا سلیمانی فریبا سلیمانی[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]