به گزارش آریاورزش، اولین دیدار از سری دیدارهای پنچگانه فینال لیگ برتر تا دقایقی دیگر برگزار می شود جایی که بانک سرمایه رو در روی پیکان قرار می گیرد. یکی از نکات این دیدار حضور دوباره مصطفی کارخانه در فینال لیگ است، اتفاقی که مدت ها عادی بود اما در ۷ سال اخیر این دومین بار است که کارخانه راهی بازی نهایی می شود. او در آستانه بازی فینال می گوید:

با کارخانه سابق فرق کرده‌ام

من با ۳۰ سال سابقه در سیستم نظامی همیشه سعی کرده ام انضباط را در الویت اول کارهایم قرار دهم اما با این حال هیچ وقت خلاف جریان آب شنا نکرده ام. بازیکنان رابطه خوبی با من دارند اما همیشه احترامات سر جای خودش باقی می ماند. من هم در پایان هر سال خودم را آنالیز می کنم تا ببینم کجا خوب بودم کجا بد، هر سال سعی کرده ام از بدها کم کنم و به نظر حالا با کارخانه سابق خیلی فرق کرده ام

بازیکنانم برای من جان هم می‌دهند

من هم شنیده ام که بازیکن سالاری در تیم ها پیش آمده و بسیاری از این مساله گله دارند اما بازیکنانی که با من کار می کنند همیشه بهترین عملکرد را داشته اند. بازیکنی بوده است که قبل از آمدن در تیم من دنیایی از حاشیه را پشت او می گفتند اما حالا همان بازیکن منظم ترین بازیکن من است. همیشه در عین انضباط کوچکترین بی احترامی به بازیکنان نکرده ام و به همین دلیل بازیکنانم برای من جان هم می دهند.

[caption id="attachment_64882" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه لیگ برتر والیبال ۹۴ مصطفی کارخانه[/caption]

آنقدر عطش قهرمانی دارم که خدا می‌داند

مصطفی کارخانه ۵۸ ساله حالا بیشتر از هر موقع می خواهد قهرمان شود. آنقدر عطش قهرمانی دارم که خدا می داند و برای رسیدن یه این مهم تمام سعی خودم را خواهم کرد. خیلی راه سختی بود خیلی تغییرات در خودم ایجاد کردم و خیلی اتفاقات را تحمل کردم و فکر می کنم حالا پخته تر از همیشه آماده قهرمانی هستم. کمتر از روی احساسات تصمیم می گیرم و می خواهم این تغییرات را سایرین هم متوجه شوند.

بعد لیگ راهی ایتالیا می‌شوم

چه کسی چنین کاری را می کند که هر سال با هزینه شخصی راهی ایتالیا شود و علم خود را به روز کند؟ من هر سال می روم و خودم را به روز می کنم. دنیای ورزش و والیبال خیلی وسیع شده است و اگر بخواهی بنشینی تا پیشرفت خود به خود حاصل شود هیچ وقت این اتفاق رخ نخواهد داد. تا دو هفته دیگر راهی ایتالیا می شوم، دوره آموزشی را خواهم گذارند و باز هم تلاش می کنم تا روز به روز بهتر شوم.

[caption id="attachment_56242" align="aligncenter" width="800"]مصطفی کارخانه مصطفی کارخانه[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ورزش سه[/box]