به گزارش آریاورزش، رضا صفایی گفت: برای این‌که نامم در فهرست دعوت‌شدگان به تیم ملی باشد انگیزه زیادی دارم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.
رضا صفایی دریافت کننده تیم والیبال پیکان افزود: چهار سال است که به تیم ملی(ب) دعوت می‌شوم انگیزه زیادی دارم که امسال پیراهن تیم ملی الف را بپوشم برای این که در فهرست رائول لوزانو قرار بگیرم تلاش زیادی کرده‌ام.
وی گفت: درلیگ امسال نسبت به سنوات قبل کمتر در ترکیب اصلی بازی کردم و نمی‌دانم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوم یا نه اما مثل همه ورزشکاران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران برایم افتخار است.
پشت خط زن تیم والیبال پیکان ادامه داد: لیگ امسال از سطح بسیار بالایی برخوردار است ما برای رسیدن به این مرحله از مسابقات و بازی در فینال زحمت زیادی کشیدم و خوشبختانه به هدفی که کادر فنی از روز نخست برای‌مان ترسیم کردیم، دست یافتیم.
صفایی گفت: برای رسیدن به فینال راه سخت و طولانی را پشت‌سر گذاشتیم و درایت کادر فنی بود که توانست بازیکنان آماده تیم را تا این جا هدایت کند.
وی افزود: هدف اصلی همه بازیکنان تیم در حال حاضر قهرمانی تیم پیکان در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور است و پس از آن به آمادگی برای دعوت شدن به تیم ملی فکر می‌کنیم.
[caption id="attachment_60906" align="aligncenter" width="800"]رضا صفایی رضا صفایی[/caption]
[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از واحد مرکزی خبر[/box]