به گزارش آریاورزش، در شهرآورد هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان که از ساعت ۱۵ در خانه والیبال آغاز شده بود دو تیم گاز تهران و دانشگاه آزاد به مصاف هم رفتند و  با برتری ۳-۰ شاگردان صدیقی پرونده لیگ برتر والیبال بانوان ۹۴ بسته شد.محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، زهره میرسپاسی نایب رئیس بانوان از جمله مهمانان ویژه این مسابقه بودند. و بدین ترتیب چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران که از پنجم آذرماه با حضور هفت تیم در یک گروه مقدماتی آغاز شده بود، عصر امروز به پایان رسید.

تیم گاز این برتری را با روند امتیازگیری زیر بدست آورد.

[event_results 61088]

[gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="68190,57875"]

🔹نگاهی گذرا به لیگ برتر بانوان امسال

۱ - بانوان گاز تهران : شاگردان سیما صدیقی موفق شدند با ۱۲ پیروزی لیگ پرباری را برای خود رقم زنند و با ۳۵ امتیاز که حاصل پیروزی قاطع در همه دیدارها بود بار دیگر قهرمان لیگ برتر بانوان شوند و سومی سال گذشته را جبران نمایند.تیم گاز تهران با این قهرمانی باید خود را برای رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا آماده کند و آریاورزش برای شاگردان خوب و با اخلاق سیما صدیقی و فریبا سلیمانی آرزوی موفقیت و بهروزی دارد.

۲- بانوان دانشگاه آزاد : شاگردان مریم هاشمی با ۹ پیروزی و ۲۹ امتیاز و با یک رده تنزل نسبت به سال گذشته نایب قهرمانی این فصل را از آن خود کردند. ولی درخشش بازیکنان ملی پوش این تیم در لیگ امسال نیز به طور مؤثری بر کیفیت لیگ افزود.آبی‌پوشان دانشگاه آزاد مطمئنا در سال آینده قدرتمندانه تر از امسال ظاهر خواهند شد، آریاورزش برای این عزیزان هم آرزوی موفقیت و شادکامی همیشگی را از ایزد منان طلب دارد.

۳- بانوان ذوب آهن : شاگردان فریبا صادقی که عملکرد نسبتا مشابه و پایاپایی با تیم دانشگاه آزاد داشتند با ۹ پیروزی و تنها چند اختلاف امتیاز با این تیم، در رده سوم جدول جای گرفتند. گرچه معدل ست آنها نسبت به قهرمان این فصل اختلاف زیادی داشت ولی این تیم که در فصل گذشته به مقام دومی دست یافته بود در رقابت با دو رقیب دیرینه خود یک رتبه سقوط کرد اما این چیزی از شایستگی‌های سبزپوشان نصف جهان کم نمی‌کند و مطمئنا قطب والیبال بانوان ایران سال آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.آریاورزش برای این تیم خوب نیز آرزوی موفقیت دارد.

۴- بانوان برق جدید فارس : شاگردان زهرا اکبرزاده نسبت به سال گذشته عملکرد قابل قبول تری داشتند و رده خود را بهبود بخشیدند. این تیم موفق شد با ۶ پیروزی از مجموع ۱۲ دیدار خود ۱۸ امتیاز کسب کرده و در رده چهارم و میانه جدول قرار گیرد. آبی‌پوشان شهر شعر و ادب هم که چند ملی‌پوش با سابقه را در ترکیب خود دارند مطمئنا پرقدرت از امسال در رقابتهای سال آینده ظاهر خواهند شد.

۵  - بانوان سایپا : شاگردان زهرا خزانی که امسال سال نخست خود در لیگ را پشت سر گذاشتند، با روحیه جنگندگی فوق العاده خود از همان ابتدای لیگ در مقابل همه تیم های حاضر تا حد زیادی توانستند حریقان خود را تحت تأثیر قرار دهند با کسب ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

۶ - بانوان شهرداری ارومیه : شاگردان فاطمه شعبان خمسه که دومین سال حضور خود در لیگ تجربه می کردند موفق شدند با دو پیروزی و ۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار گیرند ولی نشان دادند با اینکه دومین تجربه خود را پشت سر گذاشتند ولی قادرند در لیگهای سال آینده عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذراند و شهر عشاق والیبال علاوه بر بخش مردان می‌تواند در بخش بانوان نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

۷ - بانوان شهرداری تبریز : شاگردان فهیمه منافی هم امسال سال نخستشان در لیگ را پشت سرگذاشتند و اگرچه بدلیل برخی مشکلات، در این لیگ موفق به کسب هیچ امتیازی نشدند ولی بازیکنان مستعدی در این تیم حضور دارند که مسئولان تبریز تنها در صورت سرمایه گذاری بر روی این نسل می توانند از رشد والیبال بانوان در این شهر اطمینان کامل داشته باشند.

[league_table 48871]