سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403
به گزارش آریاورزش، سیما صدیقی گفت: بازی مقابل تیم‌ دانشگاه‌آزاد اسلامی به هیچ عنوان حکم دیدار تشریفاتی را برایمان ندارد و برای برد به زمین می‌رویم.
سیما صدیقی افزود: با وجود این‌که قهرمانی‌مان در لیگ امسال قطعی شده است اما برای بازی پایانی و برد تیم دانشگاه آزاد اسلامی برنامه داریم و نهایت سعی خود را برای غلبه بر حریف به کار می‌گیریم.
وی گفت: می‌خواهیم قهرمانی در لیگ امسال را با ۱۲ برد به دست آوریم و این موضوع برای شاگردانم انگیزه‌ساز شده است.
سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران افزود: لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته از سطح کیفی بالاتری برخوردار بود و تیم‌ها آماده‌تر از قبل در مقابل یکدیگر صف‌آرائی می‌کردند.
[caption id="attachment_63731" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانوان گاز تهران و برق جدید شیراز سیما صدیقی سرمربی تیم گاز تهران[/caption]
صدیقی گفت: در رقابت‌های لیگ امسال هیچ تیمی لقب زنگ تفریح را یدک نمی‌کشید و شکست تیم‌های قعرنشین هم کار راحتی نبود و باید در مقابل رقباء بدون توجه به نام آن‌ها با همه قوا ظاهر می‌شدیم.
وی افزود: یکی از تیم‌های قدرتمند حاضر در لیگ امسال تیم برق شیراز بود،‌ شاید آن‌ها در مقابل حریفان به خاطر نداشتن برنامه و تمرین کافی نتایج را واگذار کردند اما در صورت توجه به طور حتم در سنوات آینده جزو مدعیان خواهند بود.
سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران گفت: بانوان والیبالیست برای ارتقاء سطح فنی خود نیاز به توجه و برنامه‌ریزی دارند بازیکنان تیم‌هایی که امسال در لیگ شرکت کرده‌ بودند در صورتی‌که به حال خود رها نشوند استعداد قدرت‌نمائی و ورود به دنیای حرفه‌ای را دارند.
woman-gaz-saipa-9420
[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از واحد مرکزی خبر[/box]