به گزارش آریاورزش، بازی برگشت تیم والیبال بانک سرمایه با ثامن مشهد. بازی رفت را سرمایه‌ای‌ها برده بودند و بازی برگشت برای مشهدی‌ها اهمیت زیادی داشت. آنها اگر در خانه می‌باختند کار تمام بود و...

اتفاقی که افتاد، ثامن باخت تا بانک سرمایه نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال باشد اما قبل از این بازی، حاشیه‌ای به وجود آمد که خیلی‌ها روی آن زیاد مانور ندادند؛ پیامکی تهدید‌آمیز برای عادل غلامی، بازیکن تیم سرمایه، بازیکن خوش‌اخلاق تیم ملی که معمولاً سرش توی کار خودش است و کاری به کسی ندارد. با این حال عادل دوست ندارد درباره آن پیامک تهدیدآمیز حرف بزند: «چیز خاصی نبود. از یک شماره ناشناس به من پیام داده بودند. اصلاً دوست ندارم درباره‌‌اش حرفی بزنم. خدا را شکر که به مشهد رفتیم و توانستیم در بازی برگشت هم برنده شویم.»

[caption id="attachment_68343" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه[/caption]

ملی‌پوش تیم بانک سرمایه درباره بازی با ثامن هم گفت: «بازی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. بازی با ثامن اصلاً حیثیتی نبود و ما فقط می‌خواستیم ببریم تا به فینال برسیم. حالا این بازی تمام شده است و فقط و فقط باید به فینال فکر کنیم. حالا زمانی برای ریکاوری است، آن هم بدون دغدغه. باید خودمان را برای فینال آماده کنیم.»

در مشهد اما اتفاق دیگری هم برای بازیکنان تیم سرمایه افتاد. ظاهراً آنها روز قبل از مسابقه پشت درهای بسته مانده بودند که عادل غلامی درباره آن توضیح می‌دهد: «این اتفاق هم چیز خاصی نبود. پشت در مانده بودیم اما موضوع زیاد مهمی نبود.

شب قبل از مسابقه می‌خواستیم از در پشتی سالن وارد شویم. سالن مشهد یک طوری است که تیم‌ها با تماشاچیان وارد سالن می‌شوند. ما به دلیل اینکه اتفاقی نیفتد، این کار را انجام دادیم تا حرف و حدیثی پیش نیاید. باید یکسری هماهنگی‌های لازم انجام می‌شد تا در سالن پشتی را باز کنند وگرنه مشکل خاصی نبود.»

photo_2016-03-02_11-44-36

اما نظر ملی‌پوش والیبال ایران درباره اینکه دوست دارد کدام یک از تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه به فینال راه پیدا کند؟ بازی رفت را تیم پیکان برد و بازی برگشت را تیم شهرداری. حالا باید دو تیم بازی سوم را در تهران انجام بدهند تا تکلیف یکی دیگر از فینالیست‌ها مشخص شود. عادل می‌گوید: «برای ما فرقی نمی‌کند. مهم این است که قهرمان شویم. ما در دور رفت هم قهرمان شدیم و نشان دادیم که پتانسیل قهرمان شدن را داریم. بچه‌ها زحمات زیادی کشیده‌اند و شایسته این هستند که به عنوان قهرمانی برسند.

من نظرات کارشناسان والیبال را هم که می‌خوانم آنها هم از قهرمانی بانک سرمایه حرف می‌زنند. چون ما می‌خواهیم قهرمان شویم برای‌‌مان فرقی نمی‌کند که چه تیمی به فینال بیاید. مهم این است که بانک سرمایه می‌خواهد قهرمان لیگ برتر والیبال شود.»

[caption id="attachment_61606" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه تصاویر دیدار بانک سرمایه[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از خبرآنلاین[/box]