به گزارش آریاورزش، الهام فلاح در خصوص چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران (یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست) بیان کرد: تعداد تیم‌های حاضر در لیگ کم بود که اگر بیشتر بود مسلما لیگ مهیج‌تر می‌شد. اگر اسپانسرهایی باشند، که سبب افزایش تیم‌ها شوند قطعا هیجان لیگ بیشتر، کیفیت بازی‌ها بهتر و سطح لیگ بالاتر می‌رود و در نتیجه انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود.

فلاح که پاسور تیم برق شیراز در لیگ بود، معتقد است: وقتی تعداد تیم‌ها کم باشد، بازیکنان تیم ملی در دو تا سه تیم قرار می‌گیرند و این سبب می‌شود که دو هفته قبل از اتمام لیگ، تیمهای اول تا سوم مشخص شوند.

تصاویر دیدار بانوان گاز تهران و برق جدید شیراز

او که در کنار هم‌تیمی‌های خود در این لیگ به مقام چهارمی رسیده، از عملکرد خود و تیم احساس رضایت کرد و تاکید کرد: اگر تمرینات سخت و فشرده داشتیم، می‌توانستیم سوم شویم.

او به بازی آخر تیم خود در مصاف با ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و گفت: ما در بازی آخر به میزبانی اصفهان در ست پنجم نیز تا امتیاز یازده جلو بودیم، ولی نتیجه را واگذار کردیم.

فلاح مشکلات تیم خود را اینگونه برشمرد: تیم ما دو سه بازیکن باتجربه داشت. هرچند اکثر بازیکنان خوب و قوی بودند ولی تجربه بازی در تیم ملی را نداشتند. همچنین نداشتنِ تمرینات مداوم و بدنسازی خوب نیز نقش داشت. ولی با وجود این‌ها عملکرد تک تک اعضای تیم خوب بود و بازی‌های خوبی داشتیم.

او تیم‌های سایپا و ارومیه را از جمله تیم‌های خوب نام برد و گفت: این تیمها هر روز تمرین سخت و فشرده‌ای داشتند.

[caption id="attachment_63769" align="aligncenter" width="409"]تصاویر دیدار بانوان گاز تهران و برق جدید شیراز مینا فلاح[/caption]