به گزارش آریاورزش، رحمان محمدی گفت: رسیدن به برد مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تنها به تجربه بازیکنان منوط می‌شود.
رحمان محمدی راد افزود: شرایط مسابقات لیگ برتر به گونه‌ای شده است که تیم‌ها از نظر قدرت و سطح فنی به یکدیگر نزدیک هستند و برد در بازیها به تجربه بازیکنان مربوط می‌شود.
او گفت: نتیجه بازی این هفته ما در برابر پیکان تا حدی مهم است که برایمان حکم فینال را دارد هرتیمی‌ که به عنوان برنده زمین را ترک کند دست‌یابی‌اش به قهرمانی فصل هم نزدیک‌تر می‌شود.
مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: پیکان باشگاه بزرگی است بازیکنان این تیم به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند و برد آن‌ها کار راحتی نیست،‌ در مقابل تیم ما نیز از شرایط مطلوبی برخوردار است و توانسته در هفته‌های اخیر مقابل حریفانش نتایج قابل قبولی را به دست آورد.
تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی
محمدی‌راد یادآورشد: در بازی نخست بازیکنان ارومیه در تکنیک بهتر از پیکان عمل کردند اما در زمان پوئن گرفتن موفق نبودند حتی سعید معروف و میلاد عبادی‌پور هم که با سرماخوردگی در ترکیب قرار گرفتند هم برای تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.
او افزود: در این مرحله از رقابت‌های لیگ تیم‌ها شناخت خوبی از یکدیگر دارند و برد کار راحتی نیست،‌ در بازی دوم این مرحله با حمایت تماشاگران و بازی خوب و بدون اشتباه اجازه خودنمائی به پیکانی‌ها ندادیم و از ابتدا تاکتیک‌های‌مان را به حریف تحمیل کردیم و موفق به بردشان شدیم.
matin-urmia-week-16th-94-50
[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از واحد مرکزی خبر[/box]