به گزارش آریاورزش، تیم بانک سرمایه در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موفق شد با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود ثامن را شکست دهد و با توجه به پیروزی در بازی نخست در تهران به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

مصطفی کارخانه، سرمربی بانک سرمایه در این مورد اظهار داشت: بازیکنان ما با روحیه مضاعفی به مشهد رفتند چون بازی رفت را برده بودیم و از تیم مشهد پیش بودیم، البته تیم مشهد به ما «انگ» هم زد ولی خوشحالم که در بازی برگشت نیز از نظر فنی برنده شدیم. بازیکنان ما کم اشتباه بودند و برای پیروزی جنگیدند. از طرفی، بازیکنان تعویضی ما نیز به خوبی جواب دادند و باعث شدند تا ما بر بازی تسلط داشته باشیم. بازیکنان ثامن اما از ست سوم دچار افت روحی شدند. ما مصمم بودیم پیروز شویم و شرایط هم به سود ما بود.

[caption id="attachment_67924" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و ثامن الحجج-نیمه نهایی مصطفی کارخانه[/caption]

کارخانه در مورد آینده تیم بانک سرمایه اظهار داشت: ما قطعاً در فصل آینده هم در لیگ حضور خواهیم داشت و مدیران بانک سرمایه به دنبال ثبت باشگاه و حتی اضافه کردن چند رشته ورزشی دیگر هستند. حضور تیم بانک سرمایه در لیگ برتر به اندازه ۱۰ سال برای بانک از نظر تبلیغاتی، برد داشته است. بازیکنان شاخص تیم هم برای فصل آینده حفظ می‌شوند و اگر نیاز به تقویت باشد، بازیکنان جدیدی جذب خواهند شد.

سرمربی بانک سرمایه به اضافه شدن بازیکن کوبایی به ترکیب تیمش اشاره کرد: «کالا» یک دریافت کننده است که با توجه احتمال برگزاری فینال در ۵ بازی، او را به خدمت گرفتیم. الان زمان نتیجه‌گیری است و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

cala-jerardo-1

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم [/box]