به گزارش آریاورزش، تیم والیبال پیکان در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک متوقف شد اما در آن طرف بانک سرمایه توانست از سد ثامنی ها بگذرد و به فینال صعود کند. حالا یک پای فینال در بازی روز چهارشنبه مشخص خواهد شد و باید دید که پیکان در خانه والیبال جشن صعود به راه خواهد انداخت یا ارومیه ای ها.

پراشتباه ترین بازی مان در لیگ بود

مهدی مرندی لیبروی ملی پوش تیم والیبال پیکان اعتقاد دارد که در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی برابر شهرداری ارومیه اصلا در حد و اندازه های خود ظاهر نشده اند. او درباره این بازی گفت:بازی خوبی بود و می دانستیم که نبرد سختی خواهیم داشت و در روزی که ما بد بازی کردیم ارومیه ای ها توانستند به پیروزی برسند.ما در این دیدار بیشترین اشتباهات فردی را داشتیم و فکر می کنم در هیچ بازی دیگری تا به این اندازه اشتباه نداشتیم و در واقع به همین اشتباه فردی خودمان بازی را واگذار کردیم.

تصاویر مسابقه پیکان و متین ورامین - پلی آف

علیزاده استثنایی بود

او در ادامه گفت: به هر حال تماشاگران ارومیه کار را برای رقابت سخت کرده بودند و بازیکنان تحت فشار بودند بازیکنان ارومیه هم خوب بودند اما نه به اندازه بازی رفت. به نظرم در دیدار رفت خیلی بهر بازی کردند اما در این دیدار هم مثلا بازیکنی مثل عیبدالرضا علیزاده استثنایی بازی کرد و بسیار خوب بود.

 بازی سوم برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد

مرندی درباره بازی سوم مقابل ارومیه گفت: این بازی دیگر برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و مطمئنا یکی از سخت ترین بازی ها خواهد بود. راومیه مهره های خوبی دارد و از قدرت خوبی هم بهره می برد ما هم میزبان هستیم و باید از شرایط به نفع خودمان بهره ببریم. امیدوارم که بتوانیم آنها را شکست دهیم و به فینال صعود کنیم.

نمی دانیم دلیل این همه نوسان در تیم چیست

این بازیکن ملی پوش درباره نوسان تیم پیکان هم گفت: قبول دارم که ما این فصل بسیار نوسان داشتیم و خودمان هم نمی دانیم دلیل آن چیست چون هم تمرینات بدنسازی خیلی خوبی داشتیم هم اینکه بازیکنان و کادر فنی قوی داریم و هم اینکه رفاقتی که در تیم ما هست در تیم دیگری ندیده ام. من تا کنون در هیچ کدام از تیم هایی که بودم تا به این اندازه دوستی و رفاقت نداشتیم و جو خوبی در تیم حاکم است اما نمی دانم چرا در یک بازی ۱۰۰ هستیم و در یک بازی دیگر صفر! الان در بازی دوم برابر ارومیه شب خیلی بدی را گذراندیم و اصلا نتوانستیم بازی کنیم امیدوارم در تهران دیگر اشتباه نداشته باشیم و بدون نقص بازی کنیم.

[caption id="attachment_68442" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی[/caption]

سیچلو کننده کار است 

او درباره حضور سیچلو در ارومیه هم گفت: فکر می کنم یکی از دلایلی که بازیکنان ارومیه انگیزه گرفته بودند هم همین حضور سیچلو بود به هر حال خیلی خوب است که بازی ها را زیر نظر دارد و در واقع از آمدن او خوشحال هستیم. سیچلو کننده کار است و بچه ها راه بروند او می فهمد که چه خبر است. به قول حمزه زرینی سیچلو آرژانتینی کوچک است.

عملکرد لیبروها این فصل خیلی خوب بوده

مرندی درباره حضورش در تیم ملی والیبال گفت: تمام تلاشم را می کنم تا دوباره دعوت شوم. در این فصل لیبروهایی همچون فرهاد ظریف، عبدالرضا علیزاده و موذن عملکرد خوبی داشتند من هم تمام تلاشم را کرده ام و امیدوارم که بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم.

همه به صعود امیدواریم

او درباره رقابت های انتخابی المپیک هم گفت: همه انتظار دارند که به المپیک صعود کنیم و این کار را کمی سخت می کند. وجود تیم هایی همچون لهستان و فرانسه رقابت ها را دشوار کرده اما با مهره هایی که تیم ایران دارد همه به صعود امیدواریم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا طلسم بشکند و المپیکی شویم.

IRAN-USA-FiVB-WORLD-CUP-2015-19.

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از کاپ[/box]