به گزارش آریاورزش سعید مصطفی‌وند با اشاره به باخت ۳ بر یک تیمش برابر بانک سرمایه و ناکامی در راه‌یابی به فینال لیگ برتر اظهار کرد: بازی دست ما بود ولی خستگی سبب شد آنطور که می‌خواهیم نتوانیم بازی را کنترل کنیم. در بازی‌های مرحله نخست پلی‌آف برابر شهرداری تبریز خیلی اذیت شدیم و بانک سرمایه بازی راحت‌تری در آن مرحله نسبت به ما داشت.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم این بازی را ببریم و کار به بازی سوم بکشد، افزود: تمام تلاش‌مان را کردیم اما نشد. من در بازی نخست برابر این تیم سرما خوردم و تا روز بازی دوم استراحت کردم و مجبور شدم در این دیدار به میدان بروم.

[caption id="attachment_68352" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه[/caption]

مصطفی‌وند با اذعان به قدرت تیم بانک سرمایه تصریح کرد: سرمایه تیم بزرگ و باشخصیتی است که مربیان و مهره‌های بسیار خوب و باتجربه‌ای دارد و تیم‌شان را برای قهرمانی بسته‌اند.

این والیبالیست لرستانی در ادامه با اشاره به عملکرد ضعیف داور در بازی نخست با بانک سرمایه، تأکید کرد: آن بازی را به داور باختیم و خودشان هم این قضیه را می‌دانند. در بازی دوم آقای شاه‌میری بسیار عالی سوت زد و قضاوت خوبی داشت و اعتراضی را شاهد نبودیم. داور بازی اول را محروم کرده‌اند اما این محرومیت نفعی به حال ما ندارد.

[caption id="attachment_68362" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه[/caption]

وی اضافه کرد: نمی‌دانم چرا قضاوت بازی‌های مهم را به داورهایی می‌دهند که عملکرد ضعیف‌شان اثبات شده است! ما از داوری لطمه خوردیم و امیدوارم که در آینده شاهد داوری‌های بسیار ضعیف در والیبال نباشیم.

مصطفی‌وند با بیان اینکه منتظر دیدار سوم پیکان – شهرداری ارومیه و مشخص شدن حریفمان در دیدار رده‌بندی هستیم، گفت: ثامن‌الحجج با اینکه نخستین فصل حضورش در لیگ را پشت سر می‌گذارد اما نتایج خیلی خوبی گرفته است. امسال شرایط سختی داشتیم و بچه‌ها با اینکه ۶ ماه حقوق نگرفته‌اند اما سنگ تمام گذاشتند و همه اینها به خاطر مسئولان باشگاه است که آدم‌های خیلی خوبی هستند.

[caption id="attachment_68351" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه تصاویر مسابقه والیبال ثامن الحجج و بانک سرمایه[/caption]   [box type="shadow" align="" class="" width=""]خبرگزاری ایسنا [/box]