به گزارش آریاورزش، تیم شهرداری ارومیه عصر امروز در سالن غدیر ارومیه موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر پیکان تهران به برتری برسد. در ادامه می توانید اظهارات سرمربیان را مشاهده نمایید:

[tabs type="vertical"] [tabs_head] [tab_title] صحبتهای سیدعباسی [/tab_title] [tab_title] صحبتهای اکبری [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با کسب این پیروزی قاطع مقابل پیکان تهران، روحیه بالایی برای انجام بازی سوم و رسیدن به دیدارهای فینال داریم.

 جهانگیر سیدعباسی عصر روز یکشنبه پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل پیکان تهران افزود: بازیکنانم در ست های سوم و چهارم نمایش قابل قبولی مقابل پیکان داشتند ولی در ست دوم باز هم در پوئن های نهایی کم آوردیم.

وی اظهار کرد: اگر در ست دوم تمرکز لازم را داشتیم، می توانستیم تیم پیکان را با نتیجه ۳ بر صفر هم ببریم.

گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی

سیدعباسی گفت: تیم پیکان تهران تنها تیم حرفه ای ایران است که سابقه طولانی در کشور دارد و امسال نیز تیم قدرتمندی را حتی در نیمکت ذخیره خود دارد. وی اظهار کرد: تیم شهرداری ارومیه در دو بازی رفت و برگشت مقابل پیکان بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته است و می توان نوید پیروزی در بازی سوم را نیز به هواداران داد. سیدعباسی گفت: امیدوارم مصدومیت آرش کشاورزی برای روز چهارشنبه بهبود یابد تا بتوانیم از توانمندی این بازیکن نیز در بازی سوم مقابل پیکان تهران استفاده کنیم. وی ادامه داد: اشتباهات داوری جزئی از بازی است و این دیدار نیز از این قاعده مستثنی نبود ولی تاثیر زیادی در نتیجه این دیدار نداشت.

[caption id="attachment_68290" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی[/caption]

[/tab] [tab]

به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: اشتباهات فردی بازیکنانم مهمترین عامل باخت ما مقابل تیم شهرداری ارومیه بود.

 پیمان اکبری عصر روز یکشنبه پس از باخت ۳ بر یک تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: باخت امروز ما به خاطر بازی بد بازیکنانم رقم خورد و باید قبول کنیم که فشار تماشاگران نیز تاثیر زیادی در به هم خوردن تمرکز بازیکنانم داشت.

وی اظهار کرد: بازی رفت دو تیم نیز یکی از بهترین دیدارهای لیگ امسال بود ولی شرایط به طوری رقم خورد که ما در امتیازات پایانی بهتر از تیم شهرداری ارومیه باشیم. اکبری گفت: در این دیدار تیم شهرداری ارومیه به حق پیروز میدان بود و در تمامی فاکتورهای والیبال عملکرد بسیار خوبی نسبت به ما داشت. وی ادامه داد: طی چند روز باقی مانده تا آغاز بازی سوم تمام تلاش خود را برای رفع اشتباهات و نواقص بازیکنانم انجام خواهیم داد تا بتوانیم تیم شهرداری ارومیه را ببریم. اکبری گفت: در جریان این دیدار سعی کردیم در خصوص قضاوت این دیدار هیچ اعتراضی نداشته باشیم با وجود این که در چندین مورد شاهد اشتباهات داوران خط نگهدار نیز بودیم.

[caption id="attachment_68294" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی[/caption]

[/tab] [/tabs]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایرنا[/box]