به گزارش آریاورزش، در دور برگشت از دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ۹۴، از ساعت ۱۷ عصر امروز دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر به مصاف هم رفتند. قضاوت این دیدار را ابراهیم فیروزی برعهده داشت. و این دیدار نزدیک و سرنوشت ساز با برتری شهرداری ارومیه و با نتیجه ۳-۱ خاتمه یافت. بدین ترتیب شهرداری ارومیه و شاگردان اکبری برای مشخص شدن تکلیف صعود کننده به فینال، روز چهارشنبه در خانه والیبال به مصاف هم خواهند رفت. روند امتیازگیری این دیدار به شرح زیر می باشد:

[event_results 67718] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="67864,67866"] گزارش بازی [tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [tab_title] ست چهارم[/tab_title] [/tabs_head] [tab]

بازی با سرویس ورمیلیو آغاز شد. باتوجه به حضور سیچلو در سالن غدیر، بازیکنان دو تیم با انگیزه زیادی بازی می کردند و تا امتیاز ۶ پابه پای هم پیش رفتند اما اسپک خوب معنوی نژاد و اشتباه معروف، باعث شد تا پیکانی ها با اختلاف دو امتیاز راهی وقت استراحت فنی اول شوند. با دو اسپک پیاپی و موفق کشاورزی، دو تیم در امتیاز ۸ برابر شدند اما با در خط سرویس قرارگرفتن نیکولوف، پیکانی ها دوباره اختلاف دو امتیازی ایجاد کردند. با اینکه پیکانی ها ۱۵_۱۳ در امتیازات پیش بودند، اورموها توانستند با درخشش تشکری در دفاع روی تور و امتیاز سرویسی که کشاورزی برای تیمش گرفت، ۱۶_۱۵ راهی وقت استراحت فنی دوم شوند. فلامینگوها اختلاف ۱ امتیازی که ایجاد کرده بودند با چنگ و دندان حفظ می کردند اما غفور بازی را به تساوی کشاند. روی صحنه ای که معروف و تشکری میرزاجانپور را دفاع کردند، فیروزی اولین کارت زرد بازی را به میرزاجانپور داد تا اکبری در خواست وقت استراحت بکند. با اینکه دو تیم تا امتیاز ۲۱ پا به پای هم پیش میرفتند ، با دفاع تشکری، بازیکنان شهرداری ارومیه ۲۳_۲۱ در امتیازات پیش افتادند. دو امتیاز پیاپی که تشکری با اسپک و از خط سرویس به دست آورد، فلامینگوها ۲۵_۲۲ ست اول را به سود خود به پایان بردند.

تصاویر مسابقه والیبال پیکان و شهرداری ارومیه- نیمه نهایی [/tab] [tab]

ست دوم با سرویس معروف و بازی پایاپای دو تیم آغاز شد. درحالی که دو تیم در امتیاز ۵ برابر بودند، ارومیه ای ها دوباره بدشانسی آوردند. آرش کشاورزی که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود، با برانکارد از زمین خارج شد و تاروردی جایگزین او شد. پس از مصدومیت کشاورزی، عبادی پور ۳ امتیاز پیاپی برای ارومیه گرفت تا شاگردان سیدعباسی ۸_۵ راهی وقت استراحت فنی اول شوند. شهرداری ارومیه اختلاف ۳ امتیازی ایجاد شده را با توپگیری های خوب علیزاده و پاس های دیدنی معروف، حفظ کردند و با همان اختلاف ایجاد شده، راهی وقت استراحت فنی دوم شدند. با اینکه حامد رضایی با تک دفاع مقابل قائمی امتیاز ۱۷ تیمش را هم بدست آورد اما دفاع های بازیکنان ارومیه و اشتباهات بازیکنان ارومیه، پیکانی ها در امتیاز ۱۷ به آنها رسیدند و تا امتیاز ۲۶ پا به پای آنها پیش رفتند. در لحظات پایانی بازی اشتباه های مکرر اسپکرهای ارومیه و دفاع خوب پیکان باعث شد تا این پیکانی ها باشند که ۲۸_۲۶ ست دوم را به نفع خود به پایان می رسانند.

[caption id="attachment_67882" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان و شهرداری ارومیه- نیمه نهایی تصاویر مسابقه والیبال پیکان و شهرداری ارومیه- نیمه نهایی[/caption]

[/tab] [tab]

ست سوم را یاران سیدعباسی طوفانی آغازکردند و با عملکرد خوب پیروت پور که در این ست به جای بازارگرد وارد زمین شده بود، ۵_۱ پیش افتادند. با امتیاز سرویس تشکری، بازیکنان شهرداری ارومیه با اختلاف ۵ امتیاز راهی وقت استراحت فنی اول شدند. با سرویس ها و اسپک های پر سرعت نیکولوف و آبشار های قدرتی معنوی نژاد، پیکانی اختلاف امتیازی ایجاد شده را به ۲ رساندند و تا ۱۲_۱۰ به تعقیب امتیازات ارومیه بپردازند. در حالی که معروف به شدت به ناظر فدراسیون، شهباززاده، معترض بود ، فیروزی بدون استفاده از کارت زرد، کارت قرمز را به تیم ارومیه داد تا یک امتیاز دیگر به نام پیکان ثبت شود. با جاخالی معروف و اسپک های پیروت پور ، ارومیه ۱۳_۱۱، اختلاف ۲ امتیازی ایجاد کردند و با همین فاصله امتیازی راهی وقت استراحت فنی دوم شدند. سرویس های خوب تشکری، خطای بازیکنان پیکان و اسپک های پرقدرت عبادی پور باعث شد تا شهرداری ارومیه ۲۰_۱۵ در امتیازات پیش بیفتند. شاگردان سیدعباسی روی حرکت دیدنی معروف فاصله امتیازی ایجاد شده را به ۶ رساندند تا اکبری مجبور به در خواست وقت استراحت شده و قائمی را جایگزین میرزاجانپور کند. با این حال ست سوم را بازیکنان شهرداری ۲۵_۲۰ به سود خود به پایان بردند.

[caption id="attachment_65710" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه  تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه[/caption]  

[/tab] [tab]

ست چهارم با بازی طوفانی بازیکنان ارومیه به ویژه تشکری، معروف و عبادی پور آغاز شد و آنها ۳_۰ در امتیازات جلو افتادند و در ادامه بازی با امتیاز سرویس معروف، اختلاف ایجاد شده را به ۴ رساندند. این فاصله ایجاد شده تا امتیاز ۱۲_۸ حفظ شد اما با در خط سرویس قرار گرفتن معروف در این سوی میدان و  معنوی نژاد در خط دریافت، اورمیه ای ها در امتیاز ۱۴_۸ فاصله ایجاد شده را بیشتر و بیشتر کردند. با امتیاز سرویس که عبادی پور گرفت، شهرداری ارومیه با اختلاف ۷ امتیازی راهی وقت استراحت فنی دوم شدند. با نزدیک شدن به لحظات پایانی، خطاهای زیاد بازیکنان پیکان و بازی خوب بازیکنان ارومیه، یاران سیدعباسی ۱۹_۱۰ در امتیازات پیش افتادند تا اکبری تقریبا ترکیب اصلی تیمش را تغییر دهد و به عینی، صفایی، فائزی و سال افزون بازی دهد. با سرویسی که عینی به تور زد، اورموها ۲۵_۱۴ فاتح ست چهارم شدند.

تصاویر دیدار شهرداری اورمیه و کاله آمل-هفته نوزدهم

[/tab] [/tabs]