به گزارش آریاورزش، در دور برگشت از دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ۹۴، از ساعت ۱۷ عصر امروز دو تیم ثامن الحجج و بانک سرمایه در سالن مهران خراسان به مصاف هم رفتند. با توجه به حواشی داوری ایجاد شده در دیدار قبل، قضاوت این بازی حساس به محمد شاهمیری سپرده شد. این دیدار نزدیک و سرنوشت ساز با برتری بانک سرمایه و با نتیجه ۳-۱ خاتمه یافت.  و بدین ترتیب شاگردان کارخانه موفق شدند به فینال این رقابتها راه یابند و شاگردان قوچان نژاد باید برای کسب رده سوم لیگ تلاش کنند. روند امتیازگیری این دیدار به شرح زیر می باشد:

[event_results 67719] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="67915,67916"] گزارش بازی [tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [tab_title] ست چهارم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

بازی با حمایت پرشور طرفداران مشهدی آغاز شد. دو تیم پا به پای هم در امتیاز های اولیه پیش رفتند. با ضربه علوی به سر دفاع تیم سرمایه اولین وقت استراحت فنی با نتیجه ۸-۶ برای ثامن الحجج به دست آمد.

بعد از وقت اسراحت فنی اول ثامن اختلاف امتیاز را حفظ کرد و ۱۳-۱۰ از سرمایه پیش افتاد. به یکباره تیم سرمایه خود را در زمین پیدا کرده و توانست وقت استراحت فنی دوم را با نتیجه ۱۶-۱۵ به سود خود کند. در ادمه ست با خطای تور موسوی ثامن یک امتیاز پیشی گرفت و ۲۰-۱۹ به سود ثامن شد. با سرویس خوب چاچیچ که در زمین ثامن دریافتی در بر نداشت اختلاف امتیاز برای ثامن به ۲ رسید و کارخانه را مجبور کرد تا برای سرمایه وقت استراحت بگیرد که نتیجه بخش هم بود و توانستند امتیاز های از دست داده را جبران کنند تا این بار قوچان نژاد در خواست وقت استراحت کند. در امتیاز های پایانی ست اول دو تیم پایاپای هم در امتیاز گیری پیش رفتند. در امتیاز ۲۴ برابر برای هر دو تیم، بازی به اوج هیجان خود رسید  و قوچان نژاد را وادار کرد تا درخواست وقت استراحت کند. در نهایت این ست با دفاع عالی سعید مصطفی وند در مقابل محمد موسوی با نتیجه ۲۶-۲۴ به سود ثامن به پایان رسید.

[caption id="attachment_67956" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و ثامن الحجج-نیمه نهایی تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و ثامن الحجج-نیمه نهایی[/caption] [/tab] [tab]

در شروع ست دوم تیم میزبان بازی را قدرتمند آغاز کرد و ۳-۱ از تیم سرمایه جلو افتاد. اما تیم سرمایه تیمی نیست که دست از تلاش بردارد و توانست در امتیاز ۷ امتیاز ها را جبران کند. وقت فنی اول با امتیاز ۸-۷ به سود ثامن به صدا در آمد.

با سرویس های خوب علی مباشری تیم سرمایه ۳ امتیاز پیاپی را گرفت تا ۱۰-۸ از ثامن پیشی بگیرد و قوچان نژاد را مجبور کرد تا از وقت استراحتش استفاده کند. با  تجربه بالای بازیکنان سرمایه و ضربات جانانه شهرام محمودی بازی با امتیاز ۱۳-۱۰ به سود سرمایه پیش رفت. با خوابیدن توپ محمودی در زاویه زمین تیم ثامن وقت استراحت فنی دوم ۱۶-۱۳ به سود تیم سرمایه رقم خورد.

بازی در پایان ست دوم بسیار پر هیجان دنبال شد و  در امتیاز ۲۲ دو تیم برابر شدند. با دفاع تیم سرمایه که به اوت رفت مجددا همه چیز برابر دنبال شد و در امتیاز ۲۴ دو تیم مساوی شدند. بعد از فراز و نشیب های بسیار در این ست بالاخر این یاران کارخانه بودند که  این ست را با نتیجه مشابه ست اول اما این بار به سود تیم سرمایه ۲۶-۲۴ به پایان رساندند تا  در این بازی دو تیم در ست شماری ۱-۱ برابر شوند.

[caption id="attachment_67923" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و ثامن الحجج-نیمه نهایی تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و ثامن الحجج-نیمه نهایی[/caption] [/tab] [tab]

در شروع ست سوم ادریس دانشور دریافت ضعیفی داشت و امتیاز اول را تقدیم تیم سرمایه کرد. در ادامه دو تیم بسیار تنگاتنگ پیش رفتند تا با حمل توپ محمودی وقت استراحت اول ۸-۷ به نفع تیم ثامن به صدا در آید.

ثامن از میزبانی خودش به خوبی استفاده کرد و توانست ۱۳-۱۰ پیشی بگیرد اما تیم سرمایه که نمیخواست این ست را واگذار کند تمام تلاش خود را به کار گرفت و  بازی را ۱۴-۱۳ به سود خود کرد. در ادامه تیم میزبان هم از هیچ کاری دریغ نکرد و توانست امتیازات را جبران کند تا دوباره همه چیز در امتیاز ۲۱ برابر شود.

با گرفتن امتیاز ۲۲ توسط تیم ثامن کارخانه وقت استراحت گرفت تا نیروی تازه ای به تیمش بدهد. در ادامه ثامن با دادن امتیاز حساس ۲۳ به تیم سرمایه با دریافت بد دانشور باعث شد تا قوچان نژاد وقت استراحت  دوم خود را نیز بگیرد. یاران امیرحسینی با تجربه در انتهای این ست بسیار بی تجربگی کردند و در نهایت باز هم با دریافت بسیار ضعیف ادریس که امروز، روز همیشگی اش نبود این ست ۲۵-۲۳ به سود تیم بانک سرمایه به پایان رسید.

تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و ثامن الحجج-نیمه نهایی

[/tab] [tab]

در ست چهارم مصطفی کارخانه، از همان ابتدا مهدوی را جانشین ژیگالدو کرد. بازی با خطای دو ضرب از مهدی مهدوی امتیاز ۴-۳ به سود ثامن ادامه یافت. در این ست همچون سه ست گذشته دو تیم پایاپای هم پیش رفتند تا با سرویسی که مباشری به اوت زد وقت فنی اول ۸-۷ به سود تیم ثامن شود.

مانند ست های قبل، بعد از وقت فنی اول این بار هم این تیم سرمایه بود که امتیازات از دست داده را جبران کرده و توانست ۱۳-۹ جلو بیفتد و به یکباره تیم سرمایه خود را جدا کرد و وقت استراحت فنی دوم ۱۶-۱۱ به سود تیم سرمایه شد.

بعد از وقت فنی دوم بازی از آن هیجان اولیه اش افتاد و یاران قوچان نژاد انگیزه لازم برای کسب پیروزی را نداشتند. با این حال دست از تلاش بر نداشته و مردانه جنگیدند اما این یاران کارخانه بودند که در نهایت با سرویسی که رشیدی به تور زد ۲۵-۲۰ توانستند این ست و این بازی را ۳-۱ به سود خود کنند و به مرحله فینال راه یابند.

تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف [/tab] [/tabs]