به گزارش آریاورزش، یک منبع آگاه در تیم بانک سرمایه مدعی است که یکی از ملی پوشان والیبال این تیم در آستانه بازی برگشت نیمه نهایی مقابل ثامن الحجج از سوی برخی افراد تهدید به ضرب و شتم شده است.

 دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷ فردا در شهر های مشهد و ارومیه پیگیری می شود. پیکان به دنبال کسب دومین پیروزی برابر ارومیه و صعود به فینال است. ارومیه اما برای حفظ شانس صعود چاره ای جز برد ندارد. در مشهد هم شرایط همین است. ثامن الحجج که بازی رفت را در تهران به بانک سرمایه باخته حالا در بازی برگشت باید تنها برای برد با این تیم بجنگد. دیداری که حکم مرگ و زندگی را برای بازیکنان و کدر فنی و هواداران تیم مشهد دارد.

اما در آستانه این بازی های مهم یکی از اعضای  تیم بانک سرمایه مدعی شده که بازیکنان ملی پوش این تیم از سوی افرادی تهدید به ضرب و شتم شده اند. این ادعا در حالی مطرح می شود که قبلا نیز بازیکنان شهرداری تبریز در پلی آف از دریافت تماس‌های تهدید آمیز قبل از بازی با مشهد در محافل خصوصی خبر داده بودند.

صرف نظر از اینکه چقدر این ادعاها بوی واقعیت یا شایعه می‌دهد و چنین فضایی چقدر در عالم ورزش حرفه ای جای دارد، موضوعی است که باید با حساسیت زیادی از سوی مسئولان برگزاری مسابقات دنبال شود تا خدای نکرده اتفاق ناخوشایندی در جریان مسابقات لیگ روی ندهد.

[caption id="attachment_67947" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و ثامن الحجج-نیمه نهایی مسابقه تیم والیبال بانک سرمایه در لیگ برتر۹۴[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از شفقنا[/box]