به گزارش آریاورزش، تیم متین صالحین ورامین در دیدار سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی عصر یکشنبه به مصاف تیم پیکان تهران می رود که بازنده این مسابقه، وداعی تلخ با لیگ برتر خواهد داشت.

متین صالحین ورامین علیرغم تمامی مشکلات مالی این فصل، یکی از تیم های خوب این دوره از مسابقات بوده که همواره مدعیان و حریفان قدرتمند لیگ را با چالش جدی روبرو ساخته است.

متین ورامین در مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور توانست تیم هایی نظیر شهرداری ارومیه، بانک سرمایه و کاله مازندران را با همه ستارگانش شکست داده و پتانسیل و ظرفیت خود را نشان دهد.

جدالی که یک ناکام بزرگ خواهد داشت

نماینده والیبال ورامین در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال، با قرار گرفتن در رده هفتم جدول به مصاف تیم پیکان تهران، تیم رده دوم جدول در مرحله پلی آف رفت.

تیم پیکان تهران از جمله تیم هایی است که سرمایه گذاری بسیار خوبی را برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور انجام داده و حضور بازیکنان مطرح و ملی پوش ایرانی و خارجی نشان از عزم این تیم برای ایستادن بر سکوی قهرمانی دارد.

دیدار نخست تیم های پیکان تهران و متین صالحین ورامین علیرغم نمایش قابل قبول شاگردان محمد ترکاشوند، با نتیجه سه بر دو به سود تیم پیکان تهران به پایان رسید.

[caption id="attachment_66296" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و متین ورامین - پلی آف تصاویر مسابقه پیکان و متین ورامین - پلی آف[/caption]  ۲ تیمی که شایسته حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هستند

در دیدار دوم این مرحله، تیم متین صالحین ورامین در حالی از تیم پیکان تهران میزبانی می کرد که در صورت شکست در این مسابقه، از گردونه رقابت ها حذف می شد.

نماینده والیبال ورامین در دیدار دوم مرحله پلی آف، نمایش خیره کننده ای را از خود نشان داد و توانست پیکان تهران را با ستارگانش زمین گیر کرده و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

دیدار روز یکشنبه پیکان تهران و متین صالحین ورامین یک ناکام بزرگ خواهد داشت و بازنده این مسابقه، وداعی تلخ با لیگ برتر می کند، اگرچه هر دو تیم شایستگی حضور در مرحله نیمه نهایی را دارند.

جدال حساس متین و پیکان در روز یکشنبه غیر قابل پیش بینی است و هر دو تیم تلاش دارند با تکیه بر بازیکنان با تجربه خود به موفقیت در این مسابقه برسند.

احسن الله شیرکوند بازیکن متین صالحین ورامین و رییس هیئت والیبال شهرستان در  اظهار داشت: متین صالحین ورامین در دیدار سوم مرحله پلی آف به مصاف پیکان تهران می رود.

وی با بیان اینکه تیم پیکان تهران بازیکنان و کادر فنی خوبی را در اختیار دارد و سرمایه گذاری مناسبی را برای حضور در مسابقات انجام داده است، ادامه داد: بازیکنان متین صالحین ورامین مصمم هستند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته و هواداران ورامینی را خرسند کنند.

[caption id="attachment_66301" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و متین ورامین - پلی آف تصاویر مسابقه پیکان و متین ورامین - پلی آف[/caption]    هواداران ورامینی حامی تیم متین صالحین هستند

مدیر عامل تیم متین صالحین ورامین نیز ضمن بیان اینکه دیدار متین صالحین ورامین و پیکان تهران از حسایت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: بازیکنان متین صالحین ورامین در دیدار دوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال نشان دادند که توانایی شکست دادن پیکان تهران را دارند.

مجید بذرافشان ادامه داد: پیروزی قاطع متین صالحین ورامین مقابل پیکان تهران نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت بازیکنان این تیم است که امیدواریم این روند در مسابقه روز یکشنبه ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: بازیکنان متین صالحین ورامین تاکنون شایستگی های خود را نشان داده اند و امیدوارم با حمایت هواداران ورامینی، بازی خوبی را مقابل پیکان تهران به نمایش بگذارند.

مدیر عامل متین صالحین ورامین گفت: هواداران ورامینی همواره حامی تیم متین صالحین بودند و با تمهیدات اندیشیده شده، در بازی امروز نیز به تشویق نماینده والیبال ورامین خواهند پرداخت.

[caption id="attachment_54693" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال  پیکان و متین ورامین در هفته دهم لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال  پیکان و متین ورامین در هفته دهم لیگ برتر۹۴[/caption] [box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از«مهرنیوز»[/box]