سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم والیبال بانوان گاز تهران با پیروزی سه بر یک مقابل ذوب آهن موفق شد دو هفته قبل از پایان لیگ عنوان قهرمانی را کسب کند.

شبنم علیخانی بازیکن ملی پوش گاز در این باره گفت: بازی سنگینی بود و همه پیش بینی می‌کردند که رقابت فشرده‌ای با ذوب آهن داشته باشیم. از یک هفته قبل با هدف قهرمانی تمرین می‌کردیم و مطمئن بودیم اگر ۷۰ درصد عملکرد خودمان را در زمین ادامه دهیم حتما در این بازی پیروز خواهیم شد.

وی افزود: ذوب آهن نسبت به دور رفت بهتر بود اما روحیه ما هم به خاطر پیروزی که دور رفت مقابل این تیم داشتیم و همین طور قهرمانی‌مان در نیم فصل اول بدون باخت پیگیری شده بود افزایش پیدا کرد. به همین دلیل توانستیم در این بازی پیروز شویم.فقط برای قهرمانی به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم.

علیخانی همچنین در مورد شرایط آسیب دیدگی‌اش از ناحیه کمر خاطرنشان کرد: فشارها زیاد بود به همین دلیل احتمال دارد در بازی مقابل دانشگاه آزاد حضور پیدا نکنم البته مقابل سایپا بازی می‌کنم چون رقابت سبک‌تری است اما بعید می‌دانم با این شرایط به بازی آخر برسم.

[caption id="attachment_59740" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ فرنوش شیخی و شبنم علیخانی[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از فارس[/box]