به گزارش آریاورزش، دکتر محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم اهدای مدال تیم های برتر این رقابت ها افزود: ایران در میزبانی تور جهانی کیش کارنامه ای ۱۰۰ درصد موفق داشت. این موضوع را بر اساس اظهارات نمایندگان فدراسیون جهانی، داوران بین المللی شرکت کننده و تمامی بازیکنان و مربیان شرکت کننده در این رقابت ها می گویم. داورزنی تاکید کرد: میزبانی ایران برای فدراسیون جهانی هم تجربه بسیار خوبی بود که با توانایی های کشورمان در این رقابت ها آشنا شدند و به یقین در آینده گزارش این تجربه ها برای کسب میزبانی های دیگر مفید خواهد بود.

[caption id="attachment_67362" align="aligncenter" width="800"] تور جهانی والیبال ساحلی کیش تور جهانی والیبال ساحلی کیش[/caption]

رئیس فدراسیون والیبال گفت: به یقین بدون همکاری مجموعه منطقه آزاد کیش به ریاست دکتر مونسان و همکاران فدراسیون والیبال این موفقیت به دست نمی آمد که جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم. داورزنی درباره عملکرد تیم های ایرانی نیز گفت: انتظارات ما از تیم های شرکت کننده بیشتر از نتایج کسب شده نبود، حتی در زمان معرفی کیودای به عنوان سرمربی تیم ملی تاکید کردم حتی انتظار قرار گرفتن در هشت تیم برتر را نداریم. وی تصریح کرد: تور جهانی والیبال ساحلی شروعی برای یک جهش بسیار خوب در رشته ساحلی بود و در آینده والیبال ساحلی کشور شاهد نتایج خوب این میزبانی و تجربه بازیکنانش خواهد بود.

تصاویر مسابقه ساحلی ایران و چین 

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال[/box]