به گزارش آریاورزش: جهانگیر سیدعباسی در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل سایپا در بازی برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازیکنان ما در بازی برگشت هم عملکرد خوبی داشتند ولی ما انتظار بازی سخت‌تری را در تهران داشتیم. ما در فصل جاری، بازی‌های خوبی را در خانه والیبال انجام نداده بودیم، به همین برای‌مان مهم بود تا با ارائه یک بازی قابل قبول، برنده شویم.

سرمربی شهرداری ارومیه ادامه داد: بازیکنان ما به خوبی در این دیدار، حریف را کنترل کردند و من ترجیح دادم با ترکیب اصلی و بدون تغییرات زیاد مقابل حریف بازی کنیم چون سایپا تیمی نیست که بتوان در مرحله پلی‌آف مقابل آنها ریسک کرد.

گزارش تصویری مسابقه والیبال سایپای تهران و شهردای ارومیه در پلی آف لیگ برتر والیبال ۹۴

حریف مرحله نیمه نهایی شهرداری ارومیه، برنده بازی متین ورامین و پیکان خواهد بود. سیدعباسی در این مورد گفت: پیکان یک تیم با سابقه و محکم است و با هیچ تیمی در لیگ قابل مقایسه نیست. به نظر من اگر متین ورامین توانسته در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر صفر پیکان را شکست دهد، شایستگی این تیم بوده است. من ترجیح می‌دهم در زمان یک هفته‌ای که در اختیار دارم، روی تمرین بازیکنان تمرکز کنم.

 

جهانگیر سید عباسی تصریح کرد: البته اگر متین ورامین، حریف مرحله نیمه نهایی باشد برای ما بهتر است چون در ۲ بازی میزبان هستیم. از طرفی، اگر پیکان نتواند به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کند، قوانین والیبال را باید دوباره نوشت. من معتقدم که پیکان هر نتیجه‌ای هم که بگیرد، نافی شایستگی‌های این تیم نیست.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه در پایان گفت: امیدوارم، اخلاق برنده همه بازی‌های لیگ به ویژه در مراحل حساس پایانی باشد.

تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و شهرداری ارومیه [box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از "خبرگزاری تسنیم"[/box]