سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش از چهارچوب رقابتهای هفته دهم لیگ برتر بانوان ، یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست از ساعت ۱۵ امروز ۲ تیم گاز تهران و ذوب آهن اصفهان در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی و زیبا در نهایت با برتری ۳-۱ شاگردان صدیقی در تیم گاز تهران خاتمه یافت ، برتری زردپوشان گاز طبق روند امتیازگیری زیر بدست آمد :

[event_results 61080] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="65621,63463"]

آریاورزش : این مسابقه جذاب و تماشایی که در حضور بیش از ۳۰۰ تماشاگر خانه والیبال تهران برگزار شد حواشی زیر را نیز به خود دید

  • زهره میرسپاسی نایب رئیس فدراسیون، میترا شعبانیان سرمربی سابق تیم ملی و همینطور جمعی از پیشکسوتان والیبال در بازی گاز و ذوب‌آهن حضور داشتند.
  •  در ست دوم با مصدومیت شبنم علیخانی بازیکن ملی‌پوش گاز دقایقی از بازی متوقف شد. وی نتوانست در ادامه این ست به بازی خود ادامه دهد، اما در ست سوم و چهارم وارد میدان شد.
  • داور بازی امروز بارها اشتباهاتی داشت که باعث شد حتی چندین بار رأی خود را تغییر دهد، همین موضوع اعتراض ورزشکاران و مربیان هر دو تیم را به همراه داشت.
وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه و برنامه مسابقات بعدی  گاز تهران : بانوان گاز تهران با این نتیجه به دهمین برد خود در رقابتهای این فصل دست یافتند و با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند ، شاگردان صدیقی اگر در دیدار بعدی خود که از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۸ اسفند برگزار خواهد با هر نتیجه سایپای تهران را شکست دهند قهرمان خواهند شد اما اگر با هر نتیجه ای بازی را واگذار کنند تعیین تکلیف قهرمانی به هفته آخر رقابتها کشیده خواهد شد. ذوب آهن اصفهان : بانوان ذوب آهن نصف جهان هم با این باخت متحمل سومین شکست خود در رقابتهای این فصل شدند و با ۷ برد و ۲۰ امتیاز در مکان سوم باقی ماندند ، شاگردان صادقی باید در دیدار بعدی خود از ساعت ۱۵ چهارشنبه ۵ اسفند به مصاف تیم قعرنشین شهرداری تبریز بروند. تصاویر مسابقه والیبال بانوان گاز تهران و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴